۰ نفر

جذب سراسری سن‌ایچ، برفاب و ایران دلکو از طریق پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی

۲۲ تیر ۱۴۰۰، ۱۴:۴۵
کد خبر: 544790
جذب سراسری سن‌ایچ، برفاب و ایران دلکو از طریق پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی

از آن جایی که سرمایه اصلی هر بخش تولیدی در زمینه ساخت و پیشرفت اقتصادی نیروی انسانی آن است، شرکت‌های خصوصی روزبه‌روز بیشتر بر جذب هدفمند نیروی انسانی خود تاکید می‌ورزند. آزمون استخدام بخش خصوصی رویکرد نسبتا جدیدی برای جذب نیروی کار در ایران است که در چند سال اخیر شرکت‌های خصوصی را قادر ساخته است توانمندی و شایستگی متقاضیان استخدام را از طریق این مرجع تخصصی مورد آزمایش قرار دهند.

به گزارش اقتصادآنلاین، هدف از ارزیابی دانش نظری و مهارت عملی متقاضیان استخدام توسط «آزمون استخدام بخش خصوصی»، افزایش بهره‌وری و بهبود عملکرد خود این شرکت‌ها است. از جمله سازمان‌ها و شرکت‌های خصوصی که اخیرا به شرکت‌های متقاضی جذب از طریق پنجمین دوره آزمون استخدام بخش خصوصی پیوسته‌اند، می‌توان به سن ایچ، برفاب و ایران دلکو اشاره کرد که در ادامه گزارش جایگاه فعلی این شرکت‌ها در صنعت کشور به‌صورت مختصر معرفی شده است.

شرکت عالیفرد (سن‌ایچ) که به‌منظور تامین نیروی موردنیاز خود در سال 1400 نسبت به جذب افراد خلاق، خودانگیخته، علاقه‌مند به یادگیری و دانش‌آموخته از طریق بستر آزمون استخدام بخش خصوصی اقدام کرده است، از سال 1356 به‌عنوان بزرگ‌ترین تولیدکننده انواع کنسانتره، آبمیوه، نوشیدنی و شربت در این حیطه فعال بوده است.

1

سن‌ایچ علاوه بر اینکه یکی از اصلی‌ترین تامین‌کننده‌های آبمیوه و نوشیدنی داخل کشور است، با جذب و آموزش نیروی انسانی در دانشگاه عالیفرد توانسته است در صادرات محصولات خود نیز موفق عمل کند.

شرکت ایران‌دلکو که با توسعه سرمایه انسانی خود از طریق آزمون استخدام بخش خصوصی در صدد صادرات محصولات خود برآمده است، در سال 1370 شروع به تولید دلکو برای انواع خودروهای سواری کرد و برای اولین‌بار در سال 1383 استاندارد مبدل‌های کاتالیستی به ریاست این شرکت تعریف گردید. در سال‌های بعد تولید انبوه مبدل‌های کاتالیستی و خط تولید مجموعه کامل اگزوز خودروهای سواری توسط ایران دلکو آغاز شد.

2

هم‌اکنون ایران‌دلکو به‌عنوان تنها تولیدکننده مبدل‌های کاتالیستی در ایران با ظرفیت تولید سالانه 12ꓹ000ꓹ000 قطعه، در حال تامین نیاز صنعت خودروی کشور است.

شرکت برفاب با برنامه‌ریزی در مورد استخدام و انتخاب صحیح نیروی انسانی قصد دارد در جهت رشد و توسعه محصولات خود گام بردارد. این شرکت فعالیت خود را در سال 1369 با تولید کولر آبی آغاز کرد و به‌تدریج سبد محصولات تولیدی خود را گسترش داد. هم‌اکنون برفاب با تولید انواع کولرهای آبی، آبگرمکن‌های گاز‌سوز و برقی، بخاری برقی، یخچال و فریزر، فریزر صندوقی، ماشین لباس‌شویی دوقلو و اجاق‌گاز رومیزی، سبد لوازم‌خانگی خود را کامل‌تر کرده است.

3 - Copy

برفاب با بیش از 1000 نیروی کار مستقیم، بزرگ‌ترین واحد تولیدکننده خصوصی و همواره بیشترین میزان صادرات را در بین شرکت‌های ایرانی داشته است.

گفتنی است ثبت‌نام پنجمین آزمون استخدام بخش خصوصی از تاریخ 19 تیرماه آغاز شده است. داوطلبان  با مطالعه راهنمای شغلی می‌توانند بر اساس پیشینه تحصیلی و سوابق کاری خود، شغل موردنظر را انتخاب و همچنین شرکت‌های مرتبط، استان‌های متقاضی و متوسط حقوق دریافتی شغل‌ها را بررسی نمایند.