۰ نفر

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور خبر داد؛

ثبت نام ۸هزار داوطلب جدید برای کنکور ارشد ۱۴۰۰

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۰، ۱۱:۱۱
کد خبر: 527367
ثبت نام  ۸هزار داوطلب جدید برای کنکور ارشد ۱۴۰۰

سخنگوی سازمان سنجش آموزش کشور گفت: داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ تا ۲۵ اردیبهشت فرصت دارند در این آزمون ثبت نام کنند. تاکنون بیش از ۸ هزار نفر در مهلت مجدد ثبت نام کرده اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر؛ فاطمه زرین آمیزی اظهار داشت: به دنبال تعویق آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ از خردادماه به مردادماه ۱۴۰۰ مقرر شد با توجه به تعویق صورت گرفته، امکان ویرایش اطلاعات برای افرادی که قبلاً در این آزمون ثبت‌نام کرده‌اند و فرصت جدید برای افرادی که موفق به ثبت نام نشده‌اند، ایجاد شود.

وی افزود: به همین منظور اطلاعات ثبت‌نامی متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ از روز سه شنبه ۲۱ اردیبهشت تا شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ در سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org قرار گرفت و متقاضیان، می‌توانند در مهلت تعیین شده نسبت به مشاهده و کنترل مجدد اطلاعات ثبت‌نامی خود اقدام و در صورت تمایل، ویرایش آنها اقدام کنند.

سخنگوی سازمان سنجش یادآور شد: همچنین به منظور مساعدت و همراهی با متقاضیانی که قبلاً در مهلت مقرر موفق به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ نشده‌اند، امکان ثبت نام جدید فراهم شد. متقاضیان تا شنبه ۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۰ با مطالعه دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اصلاحیه آن، می‌توانند نسبت به ثبت‌نام در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ اقدام کنند.

وی یادآور شد: بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور ثبت نام جدید در آزمون کارشناسی ارشد سال ۱۴۰۰ مشمول جریمه تاخیر ثبت نام آزمون‌ها به میزان ۱۲۰ هزار تومان نیست.

زرین آمیزی خاطرنشان کرد: تعداد ۸ هزار و ۴۱۲ نفر در فرصت مجدد ثبت نام کرده‌اند و به این ترتیب تعداد متقاضیان آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ به ۵۷۲ هزار و ۳۷۴ رسید.

 آزمون کارشناسی ارشد ناپیوسته سال ۱۴۰۰ با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا در روزهای چهارشنبه ۶ مرداد، پنجشنبه ۷ مرداد و جمعه ۸ مرداد برگزار می‌شود.