۰ نفر

در یادداشتی عنوان شد؛

واعظی: برخی بنای ناسازگاری با تصمیمات ملی در حوزه کرونا دارند

۱۵ بهمن ۱۳۹۹، ۱:۵۹
کد خبر: 503027
واعظی: برخی بنای ناسازگاری با تصمیمات ملی در حوزه کرونا دارند

محمود واعظی رئیس دفتر رئیس جمهوری در یادداشتی با عنوان «گزارش به مردم درباره واکسن» تاکید کرد که برخی از مسئولان و تریبون‌داران با رویکرد سیاسی بنای ناسازگاری با تصمیمات ملی و حاکمیتی در حوزه کرونا دارند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، واعظی در این یادداشت افزود: آنچه امروز در رابطه با واکسن روسی در فضای افکار عمومی شاهد هستیم، نتیجه دوقطبی‌سازی‌هایی است که در ماه‌های گذشـــــته در کشـــــور عــــلی‌رغــــم همــــه هشدارهای دلسوزانه دولت و مراجع مسئول حوزه سلامت انجام گرفت.

او ادامه داد: از همان ابتدای همه‌گیری کرونا، سنگ بنای مدیریت مقابله با کرونا با محوریت متخصصان گذاشته شد و مسئولان ارشد کشور در عمل و نظر، به تبعیت کامل از مراجع تخصصی تأکید کردند.

وی افزود: ستاد فراقوه‌ای مبارزه با کرونا در بالاترین سطح در کشور تشکیل شد و آنجا نیز همه تصمیمات و مقررات و ضوابط با محوریت متخصصان تعیین شد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری تاکید کرد: با این حال، برخی از مسئولان و تریبون‌داران با رویکرد سیاسی بنای ناسازگاری با تصمیمات ملی و حاکمیتی در حوزه کرونا گذاشتند و در ملأ عام، علی‌رغم همه هشدارها و مکاتبات؛  ضوابط و پروتکل‌های ستاد ملی مبارزه با کرونا را زیر پا گذاشته و عملاً به اعتبار و مرجعیت این ستاد – که بارها از سوی رهبر معظم انقلاب مورد تأکید قرار گرفته است - خدشه وارد کردند.​