۰ نفر

مزوتراپی و پی آر پی از بهترین روش‌ها برای درمان ریزش مو

۲۵ آذر ۱۳۹۹، ۱۰:۱۸
کد خبر: 490016
مزوتراپی و پی آر پی از بهترین روش‌ها برای درمان ریزش مو

اگر شما هم جزو افرادی هستید که به زیبایی خود اهمیت می دهید حتما این مطلب را دنبال کنید. همه افراد دوست دارند موهای پرپشت داشته باشند ولی به دلایل زیادی افراد دچار ریزش مو می شوند که باعث کاهش اعتماد به نفس در افراد می شود. برای همین بهتر است با نظر پزشک راه مناسب را انتخاب کنید.

البته ریزش مو فقط  برای سر نیست و گاهی هم در ابرو شاهد ربزش هستیم  که به راحتی با کاشت ابرو می توان آن را برطرف کرد. بهتر است روشی را انتخاب کنید که طبیعی باشد. برای این  روش ،روش کاشت موی طبیعی بسیار مناسب است. بستگی به منطقه ریزش مو  و میزان ریزش مو با مشورت با متخصص بهترین روش را انتخاب کنند .با ما همراه باشید تا با روش های درمان ریزش مو آشنا شوید

ریزش مو

بسیاری از افراد این باور غلط را دارند که ریزش مو فقط در آقایان  است ولی خانم ها هم با این مسئله درگیر هستند و می توان گفت داشتن ظاهر زیبا برای آنها دارای اهمیت بیشتری است. اول از همه بهتر است با یک مبحث مهم در مو آشنا شویم و شاید برای شما سوال ایجاد شود که فولیکول مو چیست ؟که یکی از علت های ریزش مو همین تضعیف فولیکول مو است.فولیکول مو در واقع محلی است که تمام مراحل مو از اول در آن شکل می گیرد.

آیا کاشت مو بهترین انتخاب است ؟

مم

گاهی اوقات فقط کاشت مو راه حل مناسب برای ریزش مو نیست و گاهی می توان از طریق مزوتراپی و یا پی آر پی  این ریزش مو را درمان کرد و شاید موی شما نیاز به کاشت نداشته باشد به همین خاطر مهم است که دلایل ریزش مو و بهترین رومش برای آن مشخص شود.

روش های برای درمان ریزش مو

روش های زیتدی وجود دارد که برای آنها تبلیغ می شود مثلا انواع دارو ها که در نهایت هزینه زیادی برای آنها انجام می دهید ولی نتیجه خوبی نمی گیرید و برای شما سازگار نیستند .ولی دو روش مزوتراپی و پی آر پی از روش های شناخته شده هستند که در زیر به آنها اشاره می کنیم.

مزوتراپی :

مزوتراپی یکی از بهترین راه های درمانی است که مواد مغذی و مورد نیاز برای پوست از طریق تزریق وارد پوست سر می شود. این روش نسبت به هزینه کاشت مو ،هزینه کمتری دارد.به خاطر داشته باشید که در روش مزوتراپی میزان عمق تزریق بستگی به ریزش مو دارد

پی آر پی :

پی آر پی به روشی گفته می شود که در آن از فرد خون گرفته می شود  و با فاکتورهایی آن را به سر تزریق می کنند.یکی از ویژ گی های اصلی این روش که باعث شده اشت که بسیار معروف باشد و بتواند طرفداران بسیار زیادی را جذب کند این است که چون خون از خود فرد گرفته می شود پس هیچ حساسیتی نشان نمی دهد و یک روش غیر تهاجمی است.

مزوتراپی و پی آر پی چه تفاوتی با هم دارند ؟

اول از همه به خاطر داشته باشید این روش های درمانی برای افراد طاس مئرد استفاده قرار نمی گیرد. پی آر پی روشی گران تر از مزوتراپی است.تفاوت آنها در این است که مزوتراپی باید فقط در سطح سر انجام شود ولی پی آر پی روشی است که در تمام لایه ها می تواند تزریق شود. زمان مزوتراپی از پی آر پی کمتر است .