۰ نفر

در گفت و گو با وزیر کشور مطرح شد:

قدردانی روحانی از مردم و دست اندرکاران انتخابات

۲۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۹:۴۱
کد خبر: 466193
قدردانی روحانی از مردم و دست اندرکاران انتخابات

رئیس جمهور برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس را حائز اهمیت عنوان کرد و از همه دست اندرکاران اعم از هیات های اجرایی و نظارت برای برگزاری مطلوب مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در برخی از حوزه های انتخابیه کشور، قدردانی کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی روز جمعه در گفت و گو با وزیر کشور، ضمن دریافت گزارش روند برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه هایی که انتخابات در آن به مرحله دوم کشیده شده است، تاکید کرد: برگزاری انتخابات با رعایت دقیق قوانین و با امنیت کامل و رعایت پروتکل های بهداشتی از اقدامات بسیار مهم است که باید با حساسیت های لازم از سوی دستگاه های اجرایی و نظارتی برگزار شود.

رئیس جمهور با اشاره به گزارش وزیر کشور درخصوص نظارت بر رعایت دقیق پروتکل های بهداشتی از سوی برگزار کنندگان انتخابات و رعایت این دستورالعمل ها از سوی مردم در این زمینه، اظهار داشت: مشکلاتی همچون کرونا نمی تواند مانع از انجام امور مهم از جمله انتخابات شود و با رعایت کامل نکات بهداشتی و اجرای دستورالعمل ها می توان همه کارهای ضروری و لازم  را انجام داد.  

روحانی همچنین در این گفت گو درخصوص اجرای دستورالعمل های بهداشتی و نظارت بر این موضوع در همه امور، دستورات لازم را به وزیر کشور به عنوان رئیس کمیته امنیتی – اجتماعی ستاد ملی مقابله با کرونا صادر کرد.

"عبدالرضا رحمانی فضلی" وزیر کشور، امروز در گفت و گو با رئیس جمهور گزارش کاملی از روند برگزاری مرحله دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه های انتخابیه و شعب رای گیری ارائه کرد.