۰ نفر

چه خبر از نتیجه نقل و انتقالات فرهنگیان؟

۲۴ خرداد ۱۳۹۹، ۱۴:۰۶
کد خبر: 445788
چه خبر از نتیجه نقل و انتقالات فرهنگیان؟

معاون برنامه‌‌ریزی و توسعه منابع وزیر آموزش و پرورش گفت: نتیجه نقل و انتقالات فرهنگیان به‌زودی اعلام می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، علی الهیار ترکمن معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش در گفت‌وگو با خبرنگار آموزش و پرورش درباره زمان اعلام نتیجه نقل و انتقالات فرهنگیان، اظهار کرد: در حال جمع‌بندی موارد نقل و انتقال هستیم و به‌زودی نتایج اعلام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه امسال هدف‌گذاری در نقل و انتقالات فرهنگیان بر اساس شدت نیاز در مقصد است، افزود: بر اساس نیازی که در مقصد وجود دارد باید معلمان را جابجا کنیم زیرا شرایطمان از لحاظ تعداد نیرو خاص است.

الهیار ترکمن تصریح کرد: پیش‌بینی کردیم که یک دوره نقل و انتقال اضطراری هم تا قبل از شروع سال تحصیلی داشته باشیم تا اگر لزوم به نقل و انتقال دوباره فرهنگیان بود، انجام شود.

در بخشنامه نقل و انتقال فرهنگیان برای سال‌جاری آمده است: مبنای انتقال در درون استان (پس از محاسبه ورود و خروج نیرو اعم از بازنشستگی، ورودی‌های دانشگاه فرهنگیان و ...)، ضرایب اشتغال نیروی انسانی و شدت نیاز است لذا ضروری است پس از محاسبه ضرایب و تکمیل جداول فوق توسط مناطق آموزش و پرورش و تایید استان، در سال جاری ملاک عمل قرار می‌گیرد و بدیهی است عملکرد استان‌ها پس از پایان فرایند نقل و انتقال بر اساس ضرایب مذکور ارزیابی و بازخورد لازم به استان‌ها ارسال خواهد شد.