۰ نفر

پرداخت کمک هزینه ازدواج و فوت به برخی فرهنگیان

۱۹ فروردین ۱۳۹۹، ۲۳:۰۲
کد خبر: 429626
پرداخت کمک هزینه ازدواج و فوت به برخی فرهنگیان

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران گفت که کمک هزینه ازدواج و فوت فرهنگیان استان در روزهای آینده پرداخت و به طور کامل تسویه می‌شود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، علیرضا سعدی پور افزود: کمک هزینه ازدواج و فوت فرهنگیان مازندران به ۲ صورت و هر ۶ ماه پرداخت می شود که ۶ ماهه نخست سال ۹۸ به طور کامل به خانواده آنها پرداخت شد.

وی کمک هزینه فوت ازدواج فرهنگیان مازندران در ۶ ماهه نخست سال گذشته را ۱۱ میلیارد و ۷۲۶ میلیون ریال عنوان کرد و گفت: این میزان مربوط به ۸۵۱ نفر است.  

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران همچنین به کمک هزینه ازدواج و فوت ۶ ماهه دوم سال ۹۸ فرهنگیان استان اشاره کرد و افزود: کل مطالبات فرهنگیان ۶ ماه دوم حدود ۱۱ میلیبارد و ۷۵۴ میلیون ریال است که به ۸۵۳ نفر تعلق می گیرد. 

سعدی پور با اعلام این که کمک هزینه مهد کودک فرزندان فرهنگیان استان بالغ بر ۲ میلیارد و ۶۷۶ میلیون ریال در ۶ ماهه نخست سال گذشته پرداخت شد، ادامه داد : کمک هزینه ۶ ماهه دوم مهدکودک فرهنگیان نیز به میزان پنج میلیارد و ۸۴۱ میلیون ریال و مربوط به یک هزار و ۶۲۹ کودک است .

به گفته او کمک هزینه مهدکودک فرزندان فرهنگیان مازندران نیز همراه با کمک هزینه فوت و ازدواج در چند روز آینده پرداخت می شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران تاخیر در پرداخت را ناشی از ایام نوروز و مشکلات اداری ناشی از ویروس کرونا عنوان کرد.

سعدی پور با اشاره به جمع بندی نهایی آمار و منابع تامین هزینه ازدواج و فوت فرهنگیان مازندران افزود: تمامی این مبالع به صورت یکجا تا چند روز آینده به حساب فرهنگیان واریز می شود. 

آموزش و پرورش مازندران دارای حدود ۳۶ هزار نیروی فرهنگی است که از این تعداد ۲۵ هزار نفر معلم و باقی کادر اداری هستند.