۰ نفر

کلاه بزرگی که سر فرهنگیان بازنشسته رفت

۱۷ فروردین ۱۳۹۹، ۲۳:۳۶
کد خبر: 429069
کلاه بزرگی که سر فرهنگیان بازنشسته رفت

تنها افرادی که از اول مهرماه 98 به بعد بازنشسته شده‌اند مشمول افزایش حقوق رتبه بندی فرهنگیان خواهند شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، معاون وزیر آموزش و پرورش گفت: آن دسته از فرهنگیان که قبل از اول اسفند ۹۸ بازنشسته شدند، مشمول افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری نمی‌شوند و افراد بعد از بازنشستگی تابع مقررات صندوق بازنشستگی هستند.

علی اللهیار ترکمن درباره آخرین اقدامات و رایزنی‌های انجام شده پیرامون اعمال امتیازات افزایش حقوق ناشی از رتبه بندی و قانون مدیریت خدمات کشوری برای بازنشستگان که در سال گذشته وعده‌هایی درباره آن داده شده بود اظهار کرد: آن دسته از معلمان که  قبل از اول مهر ۹۸ بازنشسته شدند، مشمول رتبه بندی نشدند و آنهایی که بعد از این تاریخ بازنشسته شدند، شامل مزایای آن طرح شدند.

وی افزود: همچنین آن دسته از فرهنگیان که قبل از اول اسفند ۹۸ بازنشسته شدند، مشمول افزایش ۵۰ درصدی امتیازات فصل دهم قانون مدیریت خدمات کشوری نشدند.

معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه موارد این چنینی و پیگیری‌های مربوط به آن بر حسب قانون و از طریق مجاری قانونی انجام می‌شود گفت: ما در پیام‌ها و مصاحبه‌هایمان چندین بار اعلام و درخواست کرده بودیم که کسی در سال ۹۸ بازنشسته نشود و آن را به سال ۹۹ موکول کند. 

اللهیار افزود: به هر صورت تعدادی با توجه به شرایط و صلاحدید خود این کار را انجام دادند و این قوانین افزایشی و ارتقای رتبه مختص شاغلان و کارکنان بوده و افراد بعد از بازنشستگی دیگر تابع مقررات صندوق بازنشستگی هستند.