۰ نفر

امشب هوای تهران بارانی است

۱۶ فروردین ۱۳۹۹، ۸:۳۷
کد خبر: 428579
امشب هوای تهران بارانی است

کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: در تهران برای عصر امروز آسمان ابری همراه با رعد و برق و وزش باد را خواهیم داشت و امشب هوای تهران بارانی است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، «فریبا گودرزی» در خصوص وضعیت جوی حال حاضر کشور به خبرنگار اقتصادی ایرنا گفت: امروز بارش باران، رعد و برق و وزش باد در شمال شرق، شرق، شمال غرب، سواحل دریای خزر و ارتفاعات و دامنه‌های البرز پیش بینی می‌شود؛ همچنین در ارتفاعات شمال غرب و البرز مرکزی برف می‌بارد.

وی گفت: همچنین رگبار باران، گاهی رعدوبرق، وزش شدید باد در آذربایجان‌ شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل، زنجان، گیلان، مازندران، گلستان، قزوین، البرز، خراسان‌ شمالی و خراسان رضوی پیش بینی شده است.

بر اساس اظهارات گودرزی فردا، در شرق و جنوب شرق کشور وزش شدید باد و گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین پیش‌بینی بارش تگرگ در بخش‌هایی از گلستان، خراسان شمالی و شمال و شرق خراسان رضوی وجود دارد.

این کارشناس سازمان هواشناسی، گفت: روز دوشنبه، سامانه‌ی جدید بارشی از شمال غرب وارد کشور می‌شود و فعالیت سامانه‌ی بارشی سه‌شنبه، در نیمه‌شمالی، مرکز و بخش‌هایی از جنوب غرب به‌ویژه زاگرس مرکزی وجود دارد.