۰ نفر

تداوم تعطیلی بانک‌ها در خراسان‌رضوی

۴ فروردین ۱۳۹۹، ۲۱:۱۵
کد خبر: 426618
تداوم تعطیلی بانک‌ها در خراسان‌رضوی

سخنگوی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی اعلام کرد: بر اساس مصوبه ستاد استانی پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا تعطیلی خطوط مترو در مشهد تداوم دارد و بانکها نیز در این استان تا اطلاع بعدی تعطیل هستند و تنها یک شعبه در هر شهر فعال خواهد بود.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، محمد حسین بحرینی عصر دوشنبه در حاشیه جلسه ویدئوکنفرانسی ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان با معاون اول رییس جمهوری با اشاره به مصوبات جلسه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا در خراسان رضوی گفت: در این جلسه مقرر شد تعطیلی بانک‌های استان همچنان ادامه داشته باشد البته برای پاره‌ای از امور ضروری مردم، در هر یک از شهرهای استان، یک شعبه همراه با تعدادی پرسنل فعال است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: همچنین مقرر شد با واحدهای صنفی که قوانین و دستورالعمل‌های ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونای استان را در خصوص تعطیلی برخی اصناف رعایت نکنند برخورد شود و این برخوردها در قالب اخطار صنفی به متخلفان و پلمب واحد صنفی از سوی اداره اماکن نیروی انتظامی خواهد بود.

بحرینی افزود: دورکاری سه چهارم کارمندان دستگاه‌های اجرایی در خراسان رضوی همچنان ادامه خواهد داشت بدین ترتیب ۲۵ درصد از کارکنان به صورت حضوری در محل کار حاضر شده و مابقی در منزل به خدمات دورکاری مشغول خواهند بود. 

وی با اشاره به تداوم تعطیلی خطوط متروی مشهد دامه داد: محدودیت تردد در داخل شهر چه به لحاظ خودروهای سواری و چه به لحاظ سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی نیز همچنان ادامه خواهد داشت.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی مشهد در قالب توصیه‌های پیشگیرانه خطاب به مردم عنوان کرد: به رغم تذکرات داده شده در بعضی از قسمت‌های شهر مشهد موضوع تجمع نکردن مردم رعایت نمی‌شود و هنوز مردم از خانه‌ها بیرون می‌آیند لذا اگر می‌خواهیم با یک فاجعه انسانی رو به رو نشویم واقعا باید کرونا را جدی بگیریم و در خانه بمانیم.

بحرینی افزود: در ارتباط ویدئو کنفرانسی امروز  گزارش دانشگاه‌های علوم پزشکی استان ارائه شد و مدیران بیمارستان های امام رضا (ع) مشهد و ۲۲ بهمن نیشابور کمبودها و مشکلات خود را مطرح کردند.

وی ادامه داد: معاون اول رییس جمهوری در این جلسه قول دادند که با پیگیری استاندار خراسان رضوی و دیگر مسوولان استانی، این کمبودها تامین و جبران شود.