۰ نفر

جلوگیری از ادامه سفر ۱۵۰۰ نفر تهرانی پس از تب سنجی

۴ فروردین ۱۳۹۹، ۱۳:۰۱
کد خبر: 426529
جلوگیری از ادامه سفر ۱۵۰۰ نفر تهرانی پس از تب سنجی

معاون عمرانی استانداری تهران گفت:بر اساس آمار از یک میلیون نفری که در مبادی خروجی تهران تب سنجی شده‌اند از ادامه سفر بیش از ۱۵۰۰ نفر جلوگیری شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، محمد تقی‌زاده، معاون عمرانی استانداری تهران درباره مبادی ورودی و خروجی استان تهران با توجه به شیوع ویروس کرونا اظهار داشت: تیم‌های تب سنج با حضور نیروهای هلال احمر و نیروی انتظامی در تمام مبادی استان تهران حضور دارند و اگر فردی وضعیت مناسبی نداشته باشد و مشکوک به ویروس کرونا باشد به تیم‌های پزشکی که در این مبادی مستقر شده‌اند راهنمایی خواهد شد.

وی گفت:‌اگر تشخیص داده شود که این افراد مشکوک به کرونا و یا قطعا کرونا دارند از ادامه مسیر آنها جلوگیری می‌شود و به مراکز درمانی بلافاصله اعزام و قرنطینه خواهند شد.

معاون استانداری تهران بیان داشت: افرادی که دارای وضعیتی شبیه به ویروس کرونا باشند هم با راهنمایی هلال احمر و پلیس در مراکز قرنطینه و یا منازل خود قرنطینه خواهند شد تا به وضعیت عادی بازگردند.

تقی‌زاده گفت: متاسفانه از مراکز قرنطینه عمومی استقبال نشده است و مردم تمایل دارند در خانه‌های خود قرنطینه شوند.

وی خاطرنشان کرد: بر اساس آمار روز گذشته از یک میلیون نفری که در مبادی خروجی تهران تب سنجی شده‌اند از ادامه سفر بیش از ۱۵۰۰ نفر جلوگیری شد.