۰ نفر

مدارس اصفهان امروز تعطیل نیست

۵ اسفند ۱۳۹۸، ۰:۵۱
کد خبر: 419316
مدارس اصفهان امروز تعطیل نیست

اساس تصمیم ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در استانداری اصفهان، تمام مدارس استان امروز دوشنبه (۵اسفند) دایر است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایسنا، مشاور مدیرکل و رییس اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش اظهار کرد: این تصمیم در جلسه امشب ستاد پیشگیری و کنترل ویروس کرونا در استانداری اصفهان گرفته شده و از طریق اداره کل آموزش و پرورش اطلاع رسانی می شود.

رحمت الله ممیز، تصمیمگیری برای تعطیلی مدارس را با مصوبه ستاد ویژه استان با مسئولیت شخص استاندار و دستگاه های ذیربط مانند دانشگاه علوم پزشکی و مرکز بهداشت استان اصفهان دانست.

وی تاکید کرد: خانواده ها اخبار و اطلاعیه های رسمی مرتبط با تعطیلی مدارس را از پورتال و کانال های رسمی آموزش و پرورش استان و نواحی و مناطق دریافت کنند.

همچنین به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان، معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان امروز یکشنبه ( ۴ اسفند) در خصوص موضوع تعطیلی مدارس، اظهار کرد: تصمیم بر تعطیلی مدارس در روز شنبه به دلیل فعالیت برخی مدارس به عنوان شعب اخذ رای بود که فرآیند ضدعفونی تعدادی از مدارس در همین روز صورت گرفت ولی با توجه به ادامه دار بودن فرآیند شمارش آرا در برخی شعب، مدارس نواحی و برخی مناطق امروز نیز با هدف ضدعفونی و پاک سازی تعطیل اعلام شد.

عبدالرضا رییسی تاکید کرد: تصمیم گیری در خصوص ادامه این تعطیلی صرفا با ستاد پیشگیری بوده و اینکه کدام مدارس در کدام نواحی و مناطق تعطیل یا دایر باشد بستگی به تصمیمات این ستاد دارد.

معاون تربیت بدنی و سلامت اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان با اعلام اینکه با دانش آموزان یا همکارانی که بیماری احتمالی داشته و نیاز به استراحت دارند همکاری لازم صورت می گیرد، افزود: تا به این لحظه هیچ موردی از ابتلا به بیماری کرونا در میان همکاران فرهنگی یا دانش آموزان گزارش نشده و امیدواریم با انجام اقدامات پیشگیرانه و رعایت نکات بهداشتی، از شیوع این بیماری جلوگیری شود.