۰ نفر

مردم تهران در انتظار حاج قاسم و همرزمان شهیدش

۱۶ دی ۱۳۹۸، ۸:۰۰
کد خبر: 407502
مردم تهران در انتظار حاج قاسم و همرزمان شهیدش

مردم غیور و همیشه در صحنه کشورمان از ساعاتی قبل از آغاز مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت در مسیرهای منتهی به دانشگاه تهران حضور یافته‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، هنوز دقایقی به آغاز مراسم تشییع پیکر مطهر شهدای مقاومت باقی مانده که خیل کثیری از جمعیت مردم به سمت دانشگاه تهران در حرکت هستند تا در این مراسم شرکت کنند.

ایستگاه‌های مترو از ساعات ابتدایی امروز با ازدحام جمعیت روبرو بود، در بسیاری از ایستگاه‌های مترو پلاکاردهای سردار سلیمانی و سردار همدانی نصب شده است، مردم در ایستگاه های مترو شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسراییل و درود بر حاج قاسم سر می‌دادند.

بسیاری از مردم با حمل پلاکارد در مسیرهای منتهی به دانشگاه تهران در حرکت هستند به دلیل خیل جمعیت از ساعت ۶ صبح هیچ خودرویی به سمت دانشگاه تهران حرکت نکرده است.

پرچم های ایران، پرچم های قرمز و عکس های سردار سلیمانی در دستان مردم غیور تهران قرار دارد، حضور کودکان و نوجوانان در این مراسم بسیار چشمگیر است کودکان و نوجوانان دست در دست پدران و مادران خود به سمت دانشگاه تهران در حرکت هستند.

قرار است مراسم تشییع پیکر شهدای مقاومت ساعت ۸ صبح در دانشگاه تهران آغاز شود و رهبر معظم انقلاب بر پیکر این شهیدان نماز اقامه خواهند کرد.