۰ نفر

طرح پرمشغله‌ها ویژه برنامه ریزی کامل تا آزمون کارشناسی ارشد و دکتری

۸ دی ۱۳۹۸، ۲۲:۴۵
کد خبر: 405644
طرح پرمشغله‌ها ویژه برنامه ریزی کامل تا آزمون کارشناسی ارشد و دکتری

طرح پرمشغله ها ویژه برنامه ریزی کامل 4 ماهه تا آزمون کارشناسی ارشد و برنامه ریزی کامل 2 ماهه تا آزمون دکتری.

اگر جزو آن دسته از داوطلبان کنکور کارشناسی ارشد و یا آزمون دکتری هستید که تاکنون شروع به برنامه ریزی برای مطالعه نکرده اید و نمیدانید آیا هنوز فرصت قبولی در دانشگاه مورد نظر خود را دارید یا نه؟ پس مطلب زیر را با دقت بخوانید:

اکثر داوطلبان کنکور به دلیل خاطره ای که از دوران کنکور کارشناسی خود در ذهن دارند گمان میکنند آماده شدن برای کنکور و کسب رتبه مورد نیاز برای قبولی در دانشگاه های سراسری نیاز به ساعت های زیاد و طاقت فرسا برای مطالعه داشته و باید از ماهها و حتی سالها قبل تر ازآزمون شروع به مطالعه کرد!!!

فضای رقابت و نوع رقبا در کنکور کارشناسی ارشد و دکتری کاملا با مقاطع قبلی متفاوت است.

آنچه شما را رتبه برتر در آزمون کارشناسی ارشد میسازد نه صرفا مطالعه زیاد منابع کنکور و صرف زمان زیاد، بلکه برنامه ریزی هوشمندانه ، انتخاب درست منابع ، بهره گرفتن از ابزارهای کمک کننده و کاتالیزورها میباشد.

موسسه ماهان این امکان را به شما میدهد که با مشاوره رایگان با اساتید و رتبه های برتر کنکور کارشناسی ارشد برای 4ماه باقیمانده  و دکتری  برای 2 ماه باقیمانده تا آزمون برنامه ریزی صحیحی بر مبنای نقاط قوت وضعف خود داشته باشید.

سپس با استفاده از ابزارهای کمکی که ماهان در اختیار شما قرار میدهد میتوانید سرعت حرکت خود را برای رسیدن به موفقیت در آزمون افزایش دهید. این ابزارها شامل موارد زیر میباشد:

 کلاس های حضوری و کلاس های آنلاین مخصوص داوطلبان کارشناسی ارشد و دکتری که در آنها اساتید با تجربه کنکور با تدریس کامل سرفصل های اصلی کنکور و حل تست های سالهای گذشته با روش های تستی به شما کمک میکنند تا درصد بالایی را در آن دروس برای خود به ارمغان بیاورید.

آزمون های آزمایشی کارشناسی ارشد و دکتری برای درس خواندن برمبنای یک هدف و بودجه بندی دقیق و قرارگرفتن در فضای رقابتی و تحلیل روند پیشرفت در دروس با کارنامه های تحلیل شده.

کلاس های نکته و تست کارشناسی ارشد و دکتری برای جمع بندی دروس و حل تست های پرتکرار با روش های تستی پرکاربرد.

جلسات مشاوره با رتبه های برترکارشناسی ارشد ودکتری در آزمون های سالهای گذشته.

و...

تعداد زیادی از رتبه های سالهای قبل در همین زمان شروع به مطالعه کرده اند اما وجه تمایز آنها با دیگر رقبایشان در مسیر انتخابی برای حرکت و روش قدم گذاشتن در مسیر بود.

پس اگر هنوز شروع به مطالعه نکرده و از زمان کم باقیمانده میترسید!

اگر تابحال به درستی برای رسیدن به موفقیت راهنمایی نشده اید!

اگر هنوز شروع به  قدم زدن در مسیر رتبه برتر ها نکرده اید از همین ثانیه شروع کرده و شگفتی خلق کنید!

-طرح پرمشغله ها ویژه برنامه‌ریزی کامل ٢ ماهه تا آزمون دکتری ٩٩ و ۴ ماهه تا آزمون کارشناسی ارشد ٩٩ ویژه تمام کسانی که تا امروز هیچ مطالعه‌ای نداشته‌اند.

اگر تا کنون شروع نکرده اید ، ما برای ماه های باقیمانده شما برنامه ویژه دارد...

.برنامه ریزی روزانه

.تکنیک های خلاصه خوانی

.بررسی نکات پر تکرار و کلیدی

.مطالعه کامل سرفصل ها

با حضور اساتید و رتبه های برتر کنکور دکتری و کارشناسی ارشد.

اگر برای کسب رتبه برتر دکتری و کارشناسی ارشد به دنبال دوره‌های آموزشی عالی هستید، موسسه آموزش عالی آزاد ماهان یک همراه همیشگی و یک مشاوره خبره در اختیار شما قرار میدهد .

ایجاد انگیزه در دانشجویان و کاهش استرس آنان از وظایف ماست.