۰ نفر

بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی در رنج‌های قیمتی مختلف

۱ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۲۳
کد خبر: 403742
بهترین ویدئو پروژکتورهای خانگی در رنج‌های قیمتی مختلف

به لطف پیشرفت روز افزون تکنولوژی در دنیا، امروزه ویدئو پروژکتورها صرفا جهت مصارف اداری و آموزشی به کار نمیروند، بلکه میتوان به عنوان یک دستگاه جهت نمایش فیلم، بازی و ... در خانه نیز از آن بهره برد.به طور کلی ویدئوپروژکتورها برای مقاصد مختلفی طراحی شده اند که در این راستا دستگاه هایی برای مشاهده ویدئو ، تصاویر و بازی های فول اچ دی در بازار ورود پیدا کرده اند که استفاده خانگی دارند و توسط مرکز ماشین های اداری کیومیتا به فروش میرسند.کیومیتا یک فروشگاه آنلاین است که به طور تخصصی به فروش تجهیزات آموزشی از جمله ویدئو پروژکتورهای خانگی پرداخته است.این فروشگاه نیز ارائه دهنده گارانتی میباشد که خیال شما را بابت خرید راحت میکند.

ویدیو پروژکتورهای خانگی معمولا دارای شدت روشنایی 2000 تا 4500 انسی لومن هستند و از رنج زوم اپتیکال قوی بهره میبرند.این نوع ویدئو پروژکتورها برای استفاده در اتاق ها جهت نمایش محتواهای مورد نظر به صورت FULL HD به کار میروند که البته از نظر اقتصادی گران قیمت هستند..اگر مایلید تصاویری بزرگ و با کیفیتی را داشته باشید و حس سینما را در منزل خود در کنار خانواده و دوستان تجربه کنید میتوانید برای خرید انواع دیتا پروژکتور که در ادامه معرفی می شود اقدام کنید. ما در اینجا قصد داریم به بررسی دیتا پروژکتورهای خانگی در مدل و برندهای متنوع بپردازیم.از آنجایی که این دستگاه ها در رده گران قیمت بازار قرار دارند سعی کردیم در این مطلب انواع ویدئو پروژکتور خانگی خوش قیمت و گران قیمت را در کنار یکدیگر قرار دهیم.

ویدئو پروژکتور خانگی W1050: ویدئوپروژکتور W1050 توسط شرکت بزرگ بنکیو به نحوی طراحی شده که با تکنولوژی DLP برای اتاق های کوچک و متوسط نیز کارایی دارد.این ویدیوپروژکتور بنکیو دارای قابلیت فول اچ دی است که موجب شده فیلم ها و تصاویری با کیفیت را به نمایش در آورد، که این امر سبب شده تا از آن در مراکز آموزشی، اداری و حتی خانگی استفاده نمود.میزان روشنایی در این دستگاه برابر با 2200 انسی لومن است که نسبت به دیگر پروژکتورهای خانگی شدت روشنایی پایین تری دارد ولی باید گفت با این مقدار کم میتوان در اتاق های روشن نیز تصاویری با کیفیت مطلوب داشت.

ویدئو پروژکتور خانگی W1090: با ویدئوپروژکتور 1090 تصاویر و ویدئو های فول اچ دی را با خانواده و دوستان با صدایی بلند تجربه کنید.این پروژکتور با تکنولوژی DLP توسط کارخانه معتبر بنکیو به تولید رسیده است که با کنتراست  10000:1 تصاویری فوق العاده را به نمایش میگذارد. این ویدئو پروژکتور بنکیو مجهز به یک بلندگو 10 وات است که می تواند اتاق را به یک سینمای خانگی تبدیل کند.

ویدئو پروژکتور خانگی U05: این ویدیوپروژکتور با شدت روشنایی 3400 انسی لومن تصاویری با رنگ طبیعی و شفاف را به شما ارائه میدهد.دو ورودی HDMI و یک ورودی VGA در این دستگاه به شما این این امکان را میدهد تا به دیگر دستگاه های مختلف به صورت همزمان متصل شوید.علاوه بر آن از طریق درگاه ورودی USB میتوانید بدون اتصال به رایانه یا لپ تاپ فایل های مورد نظر خود را بر روی پرده، نمایش دهید. لازم به ذکر است که تکنولوژی این پروجکشن به صورت 3LCD بوده که سه برابر نسبت به DLP روشنی بیشتری را ارائه میدهد.

ویدئو پروژکتور خانگی EH-TW610: اگر به دنبال سینمای خانگی جهت تماشا فیلم و بازی های مورد علاقه خود با کیفیت بالا به صورت FULL HD هستید، پیشنهاد ما به شما مدل TW610 شرکت اپسون میباشد که در طراحی بسیار زیبا در رنگ مشکی به بازار ارائه شده است.به لطف تکنولوژی 3LCD میتوانید تصاویری شفاف با جزئیات دقیق در اتاق های روشن نیز داشته باشید.در خصوص راه های ارتباطی این پروژکتور اپسون باید گفت دارای یک آداپتور وایرلس میباشد که امکان اتصال به تبلت، گوشی های هوشمند و دیگر دستگاه ها را میدهد.این دستگاه نیز همانند دیگر ویدیوپروجکشن ها به یک بلندگوی 2 واتی مجهز است که جوابگو اتاق های کوچک یا متوسط با مخاطبان کم میباشد.

ویدئو پروژکتور خانگی U42: دیتا پروژکتور U42 طوری طراحی شده که میتواند به راحتی در هر مکانی نصب شود.این ویدیوپروژکتور با پورت های متنوع ورودی و خروجی میتواند به دیگر دستگاه ها و پخش کننده ها متصل شود.همچنین وایرلس داخلی نیز از مزیت های این مدل محسوب شده است.این پروجکشن بسیار روشن بوده و میزان روشنایی آن برابر با 3600 انسی لومن است که در اتاق های روشن نیز تصاویری بزرگ و شفاف را ارائه میدهد.از نظر کیفیت و ساخت حداقل تا 5 سال عمر میکند که در خصوص این ویژگی نگرانی نخواهید داشت.

برای خرید ویدیو پروژکتورهای خانگی با قیمت مناسب میتوانید سری به فروشگاه اینترنتی کیومیتا بزنید و این محصولات را با یکدیگر مقایسه کنید.