۰ نفر

بهترین زمان برای استفاده از خدمات قالیشویی

۳۰ آذر ۱۳۹۸، ۱۴:۳۷
کد خبر: 403520
بهترین زمان برای استفاده از خدمات قالیشویی

بهترین زمان برای شستشوی فرش ها ایام نزدیک به عید می باشد که می بایست تمام فرش ها را به قالیشویی بسپاریم تا منزل پاکیزه تر شود و طراوت تازه ای بگیرد.

بهترین زمان برای استفاده از خدمات قالیشویی

شما اگر یک خانم شاغل باشید هر بار که به آخر سال نزدیک می‌شوید، اضطرابی شما را فرامی‌گیرد که عملا استرسی است که برای همه در آخر سال وجود دارد. آن هم این است که خانه را چگونه تمیز کنم. خانه‌های آپارتمانی این روز‌ها دیگر جایی برای فرش شویی ندارند. تازه اگر به دور از چشم همسایه‌ها به قالیشویی در تهران و خانه‌های کوچکش بپردازید، جایی برای خشک کردن فرش‌ها بزرگ و کوچک موجود نیست.

تازه این بخشی از دردسر شما است. مبل‌ها هم نیاز به مبل شویی دارند. این کار را می‌شود با شامپو‌های مخصوص و دستمال انجام داد اما، به راحتی یک روز کامل شما را به خود اختصاص می‌دهد و تازه باید به تمام اهل خانه نظارت کنید که تا عید و آمدن مهمان‌ها و رفتنشان خانه را تمیز نگه دارند و روی فرش‌ها راه نروند و یا روی مبل‌ها نشینند. این همه طاقت هر پرطاقتی را طاق می‌کند.

در این مقاله ما راه‌ها و ترفند‌هایی را پیش پای شما می‌گذارم تا به راحتی تمام کار و بار خود را تمام کنید بی‌آن که مشکلی برای شما پیش بیاید و باعث دردسر شما و عزیزانتان شود.

قالیشویی اما نه برای همه فصول

همه ما می‌دانیم که در همه جا ایران برای شستشوی فرش ، قالیشویی وجود دارد و قالیشویی تهران و شهرستان ندارد. همه جا این کار رواج دارد اما قالیشویی در تهران از قدمتی بسیار زیاد برخوردار است. اما تهران با حجم عجیب سفارش‌هایش و زندگی ماشینیش، می‌تواند جهنم قالیشویی‌ها هم باشد. به خصوص در شب عید که همه ایرانی‌ها با هم می‌خواهند فرش‌هایشان را بشویند. بگذارید همین اول کار به شما بگویم که بدترین فصل ممکن برای فرش شویی همین شب عید است.

بار‌ها و بارها در ۱۵ روز آخر اسفند بوده‌اند خانم‌های خانه‌داری که دست به کار قالیشویی شده‌اند و حتی یک تخته فرش خود را نتوانسته‌اند به قالیشویی بسپارند. حتی برخی از قالیشویی‌ها که ظرفیت کار آنها از یک ماه مانده به عید پر می‌شود دیگر جواب تلفن‌های مشتری را نمی‌دهند.

برای قالیشویی در تهران بهترین زمان اواخر دی و اوایل بهمن است. یک ترفند فوق‌العاده را برای شما مطرح می‌کنم ابتدا یک قالیشویی بسیار حرفه‌ای مانند قالیشویی عابدینی پیدا کنید که به صورت تخصصی و تضمینی فرش شما را می‌شویند. این موضوع تا حد زیادی خیال شما را راحت می‌کند که فرش شما به موقع و در کمال سلامت به دست شما می‌رسد.

حالا وقت آن است که فرش‌های گرانبهای خود را به قالیشویی بسپارید.  این کار در اواخر دی‌ ماه و بهمن ماه بی هیچ دردسری  انجام می‌شود.

شما به موقع فرش خود را که به دقت شسته شده و خشک شده است، دریافت می‌کنید آن را از کاور خارج کنید و از سلامت آن مطمئن شوید. اما کاور را پاره نکنید. فرش را برعکس لول کنید و در کاور قرار دهید. حالا می‌توانید تا بعد از خانه تکانی عید فرش را بدون کثیف شدن نگه دارید و اگر گرد و خاکی هم از خانه بلند شد به فرش تازه شسته شما نمی‌نشیند. ولی باز هم تأکید می‌کنم حتما فرش شویی را در بازه یک ماه اواخر دی و بهمن انجام دهید.

مبل شویی نعمتی برای همه

از شستشوی مبل باید به عنوان یک نعمت تمام عیار برای همه یاد کرد. همان طور که در بالا یاد شد می‌توان مبل را شست، اما باید با یک روز تعطیل خود برای این شستشوی سنگین خداحافظی کنید. خستگی زیاد از دستمال کشیدن بر پارچه‌های ضخیم رومبلی چیز است که دست و بازوی هر خانم خانه‌ای را ناراحت می‌کند. تازه این بخشی از ماجر است در بسیاری موارد لکه‌هایی که بر روی مبل‌ها مانده است با شستشوی دستی از بین نمی‌رود.

مبل شویی یکی از مهم‌ترین خدماتی است که این روز‌ها کارخانه‌های قالیشویی به شما ارائه می‌دهند. شاید به این فکر کنید که حمل مبل‌ها به کارخانه‌های قالیشویی همان جایی که به شستشوی فرش هم می‌پردازند می‌تواند خود مبل‌ها را دچار آسیب‌های جبران ناپذیر کند. اما این گونه نیست مبل شویی در قالیشویی عابدینی در محل شما آنجا می‌شود. دستگاه‌های مخصوص این کارخانه قالب حمل‌اند و شما می‌توانید با خیال راحت مبل‌ها را به کارگران مجرب ما بسپارید بعد از یکی دو ساعت، درخششی از مبل‌های خود تجربه کنید که هیچ وقت آن را ندیده‌اید.

شستشوی فرش و مبل در کارخانه‌ای مانند قالیشویی عابدینی همراه با ارائه تضمین کتبی به سفارش دهند است و این کارخانه عضو رسمی اتحادیه صنفی قالیشویان است پس تا دیر نشده و در صف انتظار نماندید، با این کارخانه تماس بگیرید.