۰ نفر

با بهترین تشک های مموری فوم موجود در بازار آشنا شوید

۲۷ آذر ۱۳۹۸، ۱۷:۱۶
کد خبر: 402912
با بهترین تشک های مموری فوم موجود در بازار آشنا شوید

خواب باکیفیت برای سلامتی و شادابی شما فوق‌العاده مهم است. فاکتورهای زیادی برای تجربه خواب راحت وجود دارد که انتخاب درست تشک یکی از آنهاست.

اگر پیش‌تر در مورد خرید تشک تحقیق کرده باشید، حتما می‌دانید که این محصولات در انواع مختلفی به فروش می‌رسند؛ ولی هیچ‌کدام از آنها به اندازه تشک های مموری فوم راحت نیستند چرا که این نوع از تشک‌ ها به گونه‌ای طراحی شده‌اند که فرم بدن شما را به خود گرفته و خوابی راحت‌تر را برای شما به ارمغان می‌آورند.

به همین بهانه، امروز می‌خواهیم در مورد تشک های مموری فوم و چگونگی انتخاب آنها صحبت کنیم. در پایان نیز چند نمونه از بهترین تشک های مموری فوم موجود در بازار را معرفی خواهیم کرد.

مواردی که باید هنگام خرید تشک مموری فوم در نظر گرفت

لایه‌ها

اگرچه برخی از این تشک‌ها از یک لایه ضخیم مموری فوم ساخته شده‌اند، ولی در ساختار مدل‌های جدیدتر می‌توان سیستمی چندلایه را برای راحتی و پشتیبانی بهتر پیدا کرد.

معمولا پایین‌ترین لایه، ضخیم‌ترین لایه نیز هست و در ساخت آن از مموری فوم سفت استفاده شده، در حالی که یک یا دو لایه بالایی از نوع مموری فوم نرم‌تر هستند تا با وزن و بدن شما سازگار شوند و بتوانید خوابی راحت‌تر را تجربه کنید. علاوه بر این، ممکن است در لایه بالایی برخی از تشک‌ها ژل نیز تزریق شده باشد تا گردش هوا افزایش پیدا کند و شب‌ها احساس گرمای بیش از حد نداشته باشید.

اندازه

اغلب تشک های مموری فوم با سایز استاندارد (از توئین تا کالیفرنیا کینگ) به فروش می‌رسند، اما برخی از آنها اندازه‌ای غیر استاندارد دارند؛ این یعنی پیدا کردن فریم مناسب آنها نیز دشوارتر خواهد بود. اگر فقط می‌خواهید تشک خود را عوض کنید، باید محصولی را بخرید که دقیقا هم‌اندازه تشک فعلی شما باشد.

تشک های مموری فوم چگونه ارسال می‌شوند؟

اغلب تشک های مموری فوم که به صورت آنلاین فروخته و ارسال می‌شوند، به شکل فشرده و لوله‌شده هستند تا فضای کمتری را اشغال کنند. پس از دریافت بسته، می‌توانید آن را روی فریم تخت باز کرده و به آن اجازه دهید که به صورت کامل باز شود. تقریبا 24 ساعت طول می‌کشد تا تشک به صورت کامل باز شود، ولی اگر کمی به اتمام این پروسه باقی مانده باشد هم می‌توان از تشک استفاده کرد.  

آیا تشک های مموری فوم مناسب همه افراد هستند؟

فارغ از اینکه به کدام طرف می‌خوابید، تشک های مموری فوم مناسب تمام افراد هستند. این محصولات فرم بدن شما را به خود می‌گیرند و این مهم‌ترین دلیل است. افرادی که روی پهلو می‌خوابند، احتمالا مدل‌های نرم‌تر تشک مموری فوم را ترجیح می‌دهند، در حالی که مدل‌های سفت‌تر مناسب عموم افرادی است که به پشت می‌خوابند.

معرفی بهترین تشک های ایرانی

تشک دکتر ویستَر ارتوپدیک

اگر به دنبال محصولی بسیار باکیفیت و در عین حال مقرون‌به‌صرفه هستید، تشک دکتر ویستَر ارتوپدیک را توصیه می‌کنیم. این تشک علاوه بر داشتن لایه‌ای تنفس‌پذیر در بخش بالایی، شما را هنگام خواب به آغوش می‌کشد و باعث می‌شود خوابی شیرین را تجربه کنید.

تت

مهم‌ترین مشخصه این تشک ، طراحی آن برای افرادی با وزن بین ۹۰ کیلوگرم تا ۱۱۰ کیلوگرم است!

 به علاوه، استفاده از طراحی چندلایه سبب شده است تا در طول زمان، از آسیب دیدن ستون مهره‌ها جلوگیری شده و تشک فرم خود را از دست ندهد. تحمل وزن بالاتر یعنی تشک بیشتر از حالت معمول دوام می‌آورد و دیگر با مشکلات آزاردهنده محصولات مشابه، مواجه نخواهید شد؛ به خصوص اگر کودکان پرجنب‌وجوش شما نیز در کنار شما بخوابند.

 به واسطه اندازه بزرگ تشک، تمام بدن شما (از سر تا نوک انگشتان) پوشش داده می‌شود و صبح‌ها دیگر با درد گردن از خواب بیدار نخواهید شد. عدم انتقال تحرک دیگران بر روی تشک، یکی دیگر از ویژگی‌های مهم تشک های VISTAR است.

راحتی، مهم‌ترین ویژگی تشک VISTAR است و بدون شک با خرید آن تجربه‌ای تکرارنشدنی از یک خواب رویایی برای شما رقم خواهد خورد. البته، ما نمی‌خواهیم بگوییم که تشک ویستر بهترین محصول دنیاست!

تشک کرون ویستَر

در پایین‌ترین بخش از تشک کرون ویستَر ، لایه‌ای از فوم جای گرفته است؛ فومی که برای کنترل فشارها در نظر گرفته شده تا صبح‌ها با درد پشت بدن یا شانه از خواب بیدار نشوید.

k

تشک کرون ویستَر بهترین چیزی است که با مناسب ترین قیمت خوابی شیرین و راحت را برای شما به ارمغان خواهد آورد.

کرون ویستَر یکی از بهترین محصولات شرکت ویستر است که با داشتن لایه‌ای از ژل خنک‌کننده و مموری فوم ضخیم، خوابی فوق‌العاده راحت را به شما هدیه می‌کند.

بطور کلی تشک های شرکت VISTAR از بهترین محصولات موجود در بازار با کیفیت ساخت بسیار بالا هستند که می‌توان آنها را با قیمتی معقول خریداری کرد. البته، برخی خریداران می‌گویند این تشک‌ها کمی نرم‌تر از مدل‌های مشابه هستند.

در انتها توصیه می کنیم برای مطالعه مطالب مفید و کاربردی درباره ویژگی های بهترین تشک ها و همچنین مشاهده مدل های مختلف انواع تشک و کالای خواب برند ویستر به وب سایت vistar-co.com و یا پیج اینستاگرام @vistar_mattress مراجعه کنید و یا با شماره 02166323232 تماس بگیرید.