۰ نفر

بارش برف در ارتفاعات هراز و فیروزکوه

۲۴ آبان ۱۳۹۸، ۲۱:۳۸
کد خبر: 394847
بارش برف در ارتفاعات هراز و فیروزکوه

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: هم‌اکنون در ارتفاعات محور هراز و منطقه گدوک در محور فیروزکوه شاهد بارش خفیف برف هستیم.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، سیاوش محبی فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران دقایقی پیش در پردیس در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای هراز، فیروزکوه، امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم، اظهار کرد: هم‌اکنون تردد انواع وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور هراز نیمه سنگین و پرحجم در جریان است و هم‌وطنان به‌مرور در حال عبور از این محور مواصلاتی کشور هستند.

وی گفت: عبور و مرور وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور فیروزکوه نیمه سنگین و پرحجم گزارش‌شده اما به دلیل بارش برف در ارتفاعات هراز و منطقه گدوک در محور فیروزکوه هم‌وطنان با سرعت مطمئنه و پرهیز از عجله و شتاب در این مسیرها تردد کنند.

محبی. بیان اینکه حادثه خاصی در محورهای شرق استان تهران رخ نداده، اذعان کرد: تردد وسایل نقلیه از شمال به جنوب محور امام رضا (ع) و بزرگراه حرم به حرم نیمه سنگین و پرحجم است اما به دلیل عریض بودن این محورها عبور وسایل نقلیه با سهولت صورت می‌گیرد.

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران با تأکید بر اینکه بارش برف و باران هم‌اکنون و طی روزهای آینده در محورهای مواصلاتی شرق استان ادامه خواهد داشت، بیان کرد: هم‌وطنانی که قصد مسافرت از مسیرهای هراز و فیروزکوه را دارند با تجهیزات کامل زمستانه به‌خصوص زنجیر چرخ وارد محورها شوند و قبل از شروع مسافرت از سالم بودن سیستم گرمایشی خودروی خود اطمینان حاصل کرده و سپس با پوشاک و اغذیه کافی وارد این مسیرها شوند.

وی تأکید کرد: هم‌وطنان با رعایت کامل مقررات راهنمایی و رانندگی، پرهیز از عجله و شتاب، رعایت فاصله طولی مناسب نسبت به خودروهای جلویی، عدم ارتکاب تخلفات حادثه‌ساز مانند سرعت، سبقت، انحراف به چپ و رعایت حقوق شهروندی، سفری ایمن و بدون خطر را برای خود و دیگر هم‌وطنانمان رقم بزنند.