۰ نفر

تدوین طرح تبدیل صندوق ذخیره فرهنگیان به بانک

۲۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۴۰
کد خبر: 380884
تدوین طرح تبدیل صندوق ذخیره فرهنگیان به بانک

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش از تدوین طرح تبدیل صندوق ذخیره فرهنگیان به بانک خبر داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از فارس، حجت‌الاسلام والمسلمین علی عسکری معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش با اشاره به قیام عاشورا، اظهار کرد: بر مبنای برنامه وزیر که بر سه اصل صداقت، صمیمیت و صراحت استوار است، رفتار ما با نمایندگان مجلس شورای اسلامی تعاملی و سازنده بوده است و ادامه پیدا خواهد کرد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: در بحث مجلس تعامل با ذی‌نفعان کشوری و منطقه‌ای مدنظر است و مجلس باید هم پاسخ بدهد و هم پاسخ بخواهد.

حجت‌الاسلام والمسلمین عسکری تصریح کرد: از اینکه نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای ما قانون‌گذاری می‌کنند بسیار استقبال می‌کنیم و خوشبختانه در بحث بودجه با آموزش‌ و پرورش بسیار همراهی کردند به‌عنوان‌ مثال در موضوع نوسازی مدارس، بودجه تخصیصی سه برابر شد.

معاون حقوقی و امور مجلس وزارت آموزش و پرورش گفت: در بحث قانون‌گذاری لوایحی همچون طرح پشتیبانی اداری، مالی و مدیریتی و اینکه صندوق ذخیره فرهنگیان به بانک تبدیل شود، در دست اجرا و اقدام داریم.

وی با بیان اینکه از نظارت نمایندگان مجلس شورای اسلامی استقبال می‌کنیم اما دخالت را اجازه نمی‌دهیم، گفت: در کمیسیون‌های آموزش و تحقیقات، اصل نود و همچنین بخش‌ها و کمیسیون‌های دیگر مجلس حضور فعالی داشته‌ایم.

حجت‌الاسلام والمسلمین عسکری اذعان کرد: برای شفافیت مالی صندوق ذخیره فرهنگیان پیگیری‌های جدی انجام‌گرفته است و افرادی به دادگاه معرفی‌شده‌اند.

معاون حقوقی و امور مجلس با اشاره به دوحوزه نیروی انسانی و هیأت تخلفات اداری، اظهار کرد: نیروی انسانی حقوق‌بگیر و غیر شاغل داریم که حقوق دریافت می‌کنند اما در شغل دیگری فعالیت می‌کنند که در هیأت‌های تخلفات اداری پیگیری شده است.

وی درپایان اضافه کرد: پیش‌بینی می‌کنیم که با تلاش‌های صورت گرفته، در بحث املاک ساماندهی بسیار خوب و مطلوبی اتفاق بیفتد.