۰ نفر

هشدار فرمانده کل سپاه به دشمنان

۱۴ شهریور ۱۳۹۸، ۱۶:۱۱
کد خبر: 378751
هشدار فرمانده کل سپاه به دشمنان

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: این نیرو امروز بیش از هر زمان دیگر آماده دفاع از انقلاب و ایران اسلامی است و دشمنان قدرت واقعی سپاه را در میدان عمل خواهند دید.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی روز پنجشنبه پس از بازدید از جزیره فارسی و ارزیابی وضعیت و آمادگی های یگان ها و رزمندگان مستقر در منطقه بوشهر افزود: قدرت نظامی ایران اسلامی بارها آزموده شده و دشمنان ما تنها از بخش کوچکی از واقعیت توان دفاعی ما اطلاع دارند.

وی بیان کرد: با این وجود دشمنان می دانند که قدرت نظامی و امنیتی جمهوری اسلامی ایران  نفوذ ناپذیر و شکست ناپذیر است.

سلامی ادامه داد: توان بازدارندگی ایران اسلامی برمبنای غلبه بر دشمنان بزرگ ایجاد شده و به فضل الهی هر روز با ارتقای این قدرت برای صیانت از امنیت ملی، مرزهای سرزمینی، استقلال و تمامیت ارضی آماده هستیم.

وی افزود: مردم ما اطمینان خاطر دارند که رزمندگان با رصد شبانه روزی دشمنان امنیت کامل را همچون گذشته برای آنان به ارمغان خواهند آورد.

سلامی تصریح کرد:  ما بر اساس راهبرد غلبه بر قدرت های استکباری فرامنطقه ای تجهیزات و قدرتمان را توسعه و گسترش داده ایم و در عرصه های مختلف و برخی جلوه های عملیاتی بخش هایی از آن را به نمایش گذاشته ایم.

وی افزود: دشمنان هم قابلیت فناورانه تجهیزات ما را دیده اند و هم اراده و عزم رزمندگان ما برای دفاع از ارزشهای انقلاب اسلامی را نظاره کرده اند.

سلامی تاکید کرد: ما قدرت آزموده شده در منطقه هستیم و بنابر این در میدان عمل قدرت واقعی ما را خواهند دید.

فرمانده کل سپاه از عاشورای حسینی به عنوان چشمه جوشان ایمان رزمندگان برابر جبهه کفر یاد کرد و گفت: فرزندان ملت ایران در نیروهای مسلح با تکیه بر قله رفیعی که حضرت اباعبدالله  (ع ) و یارانش آفریدند مطمئن و مستحکم پیش می روند.

سلامی همچنین با تکریم و گرامیداشت دلاورمردی ها و رشادتهای شهدای نیروی دریایی سپاه از جمله نادر مهدوی و بیژن گرد در نبرد با ناو های جنگی امریکا عنوان کرد: نخستین نتیجه ایثارگری ها و شهادت این سرداران  اعتماد به نفس خلل ناپذیر، پایدار و قابل انتقال به نسل های آینده بود.

وی افزود: امروز رزمندگان نسل جدید رهروان شهیدانی چون نادر مهدوی هستند که با بصیرتی عمیق، نگاهی ژرف، ایمانی آگاهانه و با صلابتی برگرفته از تاریخ این سرزمین و الگو پذیری از مکتب عاشورا  پرچم های استقامت و استکبار ستیزی را در دست گرفته اند.