۰ نفر

حسین کلانتری استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد ‌شد

۲۲ خرداد ۱۳۹۸، ۱۲:۴۵
کد خبر: 359366
حسین کلانتری استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد ‌شد

حسین کلانتری امروز با تصویب هیئت دولت به عنوان استاندار کهگیلویه و بویراحمد معرفی شد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از تسنیم، حسین کلانتری مدیرکل امنیتی وزارت کشور در جلسه صبح امروز هیات دولت به‌عنوان استاندار جدید کهگیلویه و بویراحمد انتخاب شد و در روزهای آینده به طور رسمی جایگزین علی محمد احمدی می‌شود.

حسین کلانتری  مدیرکل فعلی امنیتی وزارت کشور متولد سال 1342 در شهرستان دره‌شهر و دارای مدرک کارشناسی ارشد روانشناسی از دانشگاه تهران نزدیک به 20 سال در کسوت فرماندار شهرستان‌های مهران، شیروان چرداول و دهلران، معاونت فرمانداری مهران و ریاست نهضت سوادآموزی شهرستان دره‌شهر مدیریت کرده و از نیروهایی است که از 22 سالگی دارای مسئولیت سیاسی بوده است.

کلانتری علاوه بر سوابق مدیریتی، مدرس دروس روانشناسی سیاسی، روانشناسی مدیریت، روانشناسی کار در دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزشی و جزء نخستین گروه مربیان و مدرسان قرآن کریم در استان ایلام و مؤسس خانه قرآن در شهرستان دره‌شهر است.

وی عضو انجمن روانشناسی ایران و نماینده کارگروه پژوهش فناوری و تحول اداری استان ایلام در شورای عالی علوم، تحقیقات و فناوری کشور و کارشناس اجرای سیاست‌های اصل 44 قانون اساسی در استان ایلام بوده است.

مسئولیت انجمن اسلامی دانشجویان از جمله فعالیت‌های سیاسی گزینه مطرح برای استانداری کهگیلویه و بویراحمد است که در دوران تحصیل در دانشگاه بوده و از نیروهای بسیجی و رزمندگان دوران دفاع مقدس محسوب می‌شود.

کلانتری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، مسئولیت ستاد انتخاباتی جبهه مردمی حماسه‌سازان ایران اسلامی «حامیان حسن روحانی» در استان ایلام به‌عهده داشته است.