۰ نفر

یادگیری زبان انگلیسی به ساده‌ترین شکل

۳۰ فروردین ۱۳۹۸، ۲۲:۵۵
کد خبر: 347950
یادگیری زبان انگلیسی به ساده‌ترین شکل

این روزها بسیاری از افراد مایلند یک زبان جدید بیاموزند و اغلب نیز زبان انگلیسی را به عنوان زبان مورد علاقه خود انتخاب می‌کنند، اما گاهی یادگیری زبان انگلیسی بسیار دشوار و خسته کننده به نظر می‌رسد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از انتخاب، یادگیری یک زبان جدید می تواند همزمان ساده و سخت باشد. درواقع یادگیری زبان جدید به ویژه یادگیری زبان انگلیسی برای برخی از افراد بسیار لذت بخش و برای برخی دیگر خسته کننده و آزار دهنده است. اما راه هایی هم وجود دارد که همزمان هم سرعت یادگیری خود را افزایش دهید و هم زبان آموزی خود را تسریع کنید:

_تمرکز خود را تقویت کنید. یکی از مشکلات رایج در زبان انگلیسی فرار بودن و دشواری در حفظ مطالب است بنابراین شما باید تمام تمرکز و توجه خود را روی کلاس زبانتان معطوف کنید.

_بیشتر فیلم و سریال های انگلیسی زبان نگاه کنید و اگر از زیرنویس استفاده می کنید، گاهی بدون زیرنویس حدس بزنید مکالمه چه معنایی دارد و سپس با کمک زیرنویس مهارت های خود را بررسی کنید.

کمی تلاش خود را بیشتر کنید. به هر حال یادگیری زبان انگلیسی سخت است و قرار نیست در عرض یک روز استاد زبان شوید، بنابراین سعی کنید بیشتر تمرین کنید و تنبلی را کنار بگذارید.

_مهارت های شنوایی خود را تقویت کنید یعنی بیشتر موسیقی و فیلم های انگلیسی زبان ببینید و از این موسیقی و فیلم ها الگو بگیرید.

_برای خود هدف تعیین کنید ، مثلا بررسی کنید با یادگیری زبان انگلیسی می توانید چه کارهایی انجام دهید و چه مشاغلی کسب کنید.

_سعی کنید با یکی از دوستانتان در کلاس زبان شرکت کنید تا بتوانید با و تجربیات و آموخته های خود را مرور و تمرین کنید.

_از اشتباه کردن نترسید، اگر در یک جمع عبارت یا لغتی را بلد نبودید و اشتباه کردید نترسید بلکه صادقانه بگویید در حال اموختن هستید و از اشتباهات خود فرار نکنید.

_زبان انگلیسی را به عنوان یک تفریح بیاموزید نه به عنوان یک فشار تنبیهی

_اگر حس می کنید هیچ استعدادی در زبان انگلیسی ندارید(که البته تفکر غلطی است) خود را تحقیر نکنید و مرتب بی استعداد بودن را به رخ خودتان نکشید، بلکه به خودتان استراحت داده و پس از مدتی دوباره شروع کنید.

_خودتان را مجبور کنید در روز با خودتان انگلیسی حرف بزنید.