۰ نفر

تولید پهپادی که ۲۲۰کیلوگرم بار را حمل می‌کند

۲۱ آذر ۱۳۹۷، ۱۶:۴۹
کد خبر: 321444
تولید پهپادی که ۲۲۰کیلوگرم بار را حمل می‌کند

یک شرکت روسی از تولید پهپادی خبر داده که دارای یک موتور ترکیبی گازوئیلی و برقی است و ضمن برخورداری از قدرت مانور بالا می تواند تا ۲۲۰ کیلوگرم بار را با خود حمل کند.

به گزارش نیواطلس، این پهپاد می تواند تا ۸ ساعت در هوا حرکت کند. پهپاد یادشده که اسکای – درون نام دارد به تازگی با موفقیت در منطقه تاتارستان روسیه مورد آزمایش قرار گرفته است.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از مهر، استفاده از موتور ترکیبی برای این پهپاد باعث شده هم زمان پرواز آن افزایش یابد و هم از قدرت مانور و انعطاف مناسبی برخوردار باشد. همچنین موتور ۲۲۰ اسب بخاری گازوئیلی این پهپاد زمینه ساز افزایش قابل توجه ظرفیت حمل بار آن شده است.

2982204

انتظار می رود این پهپاد بتواند بعد از برخی به روزرسانی ها رکورد منحصر به فردی را در کتاب رکوردهای گینس به ثبت برساند. شرکت سازنده می گوید با تغییراتی که بر روی موتور و طراحی پهپاد مذکور به وجود خواهد آورد، ظرفیت حمل با آن را به ۴۰۰ کیلوگرم و حداکثر مسافت قابل طی شدن توسط اسکای درون را به ۳۵۰ کیلومتر افزایش خواهد داد.

بر اساس برنامه ریزی های به عمل آمده قرار است از این پهپاد در سال آینده میلادی برای سم پاشی زمین های کشاورزی استفاده شود. تولید ۱۰۰ پهپاد از این نوع هم برای سال ۲۰۲۰ برنامه ریزی شده است.