۰ نفر

بالگردهای پیام به یاری حادثه‌دیدگان می‌روند

۱۹ اسفند ۱۳۹۶، ۲۰:۵۵
کد خبر: 257466
بالگردهای پیام به یاری حادثه‌دیدگان می‌روند

بالگردهای شرکت خدمات هوایی پیام برای تسریع در ارائه خدمات اورژانسی بصورت امانی در اختیار مرکز فوریت های پزشکی اورژانس کشور قرار می‌گیرند.

به گزارش اقتصاد آنلاین، سعید زرندی - مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام - با اعلام این مطلب افزود: پس از درخواست اورژانس کشور و با موافقت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، در راستای مسوولیت‌های اجتماعی، شرکت پیام دو فروند هلی کوپتر خود را در اختیار اورژانس کشور قرار خواهد داد. 

وی یادآور شد از آنجا که سرعت عمل در اتفاقات و حوادث اورژانسی از اهمیت بالایی برخوردار است و بیماران و مصدومان باید در حداقل زمانی به مراکز درمانی برسند شرکت خدمات هوایی پیام طی تفاهم نامه‌ای با مرکز فوریت‌های پزشکی کشور دو بالگرد در اختیار آن‌ها قرار می‌دهد.

مدیر عامل شرکت خدمات هوایی و منطقه ویژه اقتصادی پیام خاطر نشان کرد: با توجه به قرار گرفتن استان البرز در مسیر اصلی شرق به غرب و شمال به جنوب کشور  و تردد بیش از 18 میلیون مسافر نوروزی از این استان در نوروز 96 که در نوع خود یک رکورد محسوب می‌شود، بالطبع حوادث جاده‌ای زیادی در محدوده استان البرز رخ می‌دهد که برای پوشش این حوادث به توان ملی نیاز است.

زرندی خاطر نشان کرد با انعقاد این تفاهم نامه محورهای مواصلاتی کشور بویژه استان البرز با مدیریت اورژانس تحت خدمات پرنده‌های پیام خواهند بود و قطعا سرعت خدمات دهی اورژانس بیشتر خواهد شد.

تفاهم نامه بهره‌برداری از دو بالگرد شرکت خدمات هوایی پیام توسط اورژانس کشور با حضور سعید زرندی و پیرحسین کولیوند، مدیر عامل فوریت های پزشکی کشور در فرودگاه پیام منعقد شد.