۰ نفر

مطهری: اجباری برای حجاب زنان در جامعه دیده نمی‌شود

۱۱ بهمن ۱۳۹۶، ۱۴:۱۸
کد خبر: 249016
مطهری: اجباری برای حجاب زنان در جامعه دیده نمی‌شود

نایب رییس مجلس شورای اسلامی در واکنش به حضور برخی زنان بدون حجاب در برخی معابر گفت: هیچ اجباری برای حجاب زنان در جامعه دیده نمی‌شود و بسیاری از آنان با هر وضعی که دوست دارند در جامعه حضور پیدا می‌کنند پس اجباری در کار نیست.

علی مطهری در جمع خبرنگاران پارلمانی ادامه داد: این‌که چهار نفر روسری خود را هوا می‌کنند، اتفاق مهمی نیست. اگر قرار بر مساله مهمی باشد باید پرسید که چرا دولت در رعایت حجاب نظارت کافی ندارد؟

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، وی در عین حال متذکر شد: مشکل امروز کشور حجاب نیست و بانوان کم و بیش حجاب را رعایت می‌کنند و ما هم قائل به سختگیری نیستیم.

نماینده مردم تهران در واکنش به مسائل مطرح شده در یک کانال تلگرامی معاند نیز گفت: مسائلی که مربوط به این کانال می‌شود باید توسط مقامات امنیتی و اطلاعاتی مورد رسیدگی قرار گیرد و باز و بسته شدن کانال‌های تلگرامی نیز وظیفه کارگروه تعیین مصادیق مجرمانه است.

وی در عین حال تاکید کرد: برای ایجاد و فعال کردن پیام‌رسان‌های داخلی قانون وجود دارد و دولت باید جدی‌تر این مساله را فعال کند.

مطهری مهم‌ترین اولویت‌های نظام در دهه چهارم انقلاب را تحقق آرمان‌های اولیه انقلاب که شامل عدالت، استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی، آزادی بیان و اندیشه، معنویت و اخلاق و به طور کلی پیاده کردن اسلام دانست.