۰ نفر

کشف ۶۲درصد خودروها و ‌موتورسیکلت‌های سرقتی در هفته گذشته

۲۰ آبان ۱۳۹۶، ۱۱:۵۸
کد خبر: 230759
کشف ۶۲درصد خودروها و ‌موتورسیکلت‌های سرقتی در هفته گذشته

رییس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف ۶۲ درصد خودروها وموتورسیکلت های سرقتی در هفته گذشته خبر داد.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا ، سرهنگ رضا بستو  افزود: طی هفته گذشته حدود 78 درصد خودروها و 47 درصد موتورسیکلت های سرقتی در پایتخت توسط ماموران پلیس کشف شدند.

وی گفت: بیشترین درصد کشفیات خودروها و موتورسیکلت های سرقتی مربوط به سرکلانتری پنجم تهران با 89 درصد بوده است و پس از آن سرکلانتری یازدهم با 74، دهم با 73 و هشتم با 70 درصد بیشترین کشفیات را در این حوزه به خود اختصاص دادند.

رییس پلیس پیشگیری با اعلام اینکه با اجرای طرح رعد در سطح سر کلانتری ها و کلانتری های پایتخت جرایم در سطح محلات به طرز چشمگیری کاهش داشته است افزود :بعد از پایش های اطلاعاتی از مالباختگان دعوت میشود تا برای بازپسگیری خودروها و موتور سیکلت های سرقتی خود به پایگاه های پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کگنند .

بستو گفت :موفقیت ماموران کلانتری ها در کنترل جرایم به مدد اخبار و اطلاعات مردمی رقم می خورد،گزارش های مردمی درباره اتفاقاتی که در محله ها رخ می دهد و در میان گذاشتن این اتفاقات با سامانه 110 باعث برقراری امنیت می شود. شهروندان مطمین باشند که اخبار و اطلاعات آنها درباره نجمع معتادان و خرید و فروش مواد مخدر و آزار و اذیت اراذل و اوباش و سرقت با دقت از سوی کارشناسان 110 بررسی و برای پیگیری های پلیسی به کلانتری ها و سر کلانتری ها ارجاع میشود .