۰ نفر

رئیس صندوق رفاه دانشجویان خبر داد؛

وصول ۵۰ درصد معوقات صندوق رفاه دانشجویان در سال ۹۵

۱۱ فروردین ۱۳۹۶، ۱۲:۰۸
کد خبر: 185001
وصول ۵۰ درصد معوقات صندوق رفاه دانشجویان در سال ۹۵

رئیس صندوق رفاه دانشجویان از وصول 50 درصد معوقات این صندوق خبر داد و گفت: یکی از مهمترین برنامه‌های صندوق رفاه دانشجویان در سال 96 این است که با بکارگیری ابزارهای تشویقی مابقی معوقه باقی‌مانده دانشجویان را به صندوق بازگرداند.

مهندس ذوالفقار یزدان‌مهر، با اعلام این مطلب درخصوص آخرین وضعیت معوقات صندوق رفاه دانشجویان اظهار کرد: این صندوق از سال 1353 یعنی از زمان تاسیس تا سال 94 مبلغ 440 میلیارد تومان معوقات وصول نشده داشت که خوشبختانه با توجه به برنامه‌ریزی‌های کوتاه‌مدت و سیاست‌های تشویقی در حال حاضر بسیاری از این معوقات به صندوق بازگردانده شده است.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی در ادامه تصریح کرد: صندوق رفاه دانشجویان برای بازگرداندن معوقات وصول نشده دانشجویان علاوه بر ابزارهای داخلی صندوق، از ابزارهای دانشگاهی و براساس مصوبه هیات امنای صندوق رفاه دانشجویان از بخش‌های خصوصی نیز استفاده نموده به طوری کلی طی یک سال گذشته حدود 50 درصد یعنی 200 میلیارد تومان از معوقات وصول نشده صندوق رفاه دانشجویان بازگردانده شده است.

رئیس صندوق رفاه دانشجویان در پایان خاطرنشان کرد: برنامه صندوق برای سال 96 این است که بتواند مابقی معوقات وصول نشده خود را با استفاده از ابزارهای مختلف و همچنین به کارگیری طرح‌های بخشودگی دریافت کند.