۰ نفر

نخستین شهربازی معارف دینی کشور در قم افتتاح می‌شود

۱۹ آبان ۱۳۹۵، ۱۰:۲۷
کد خبر: 157180
نخستین شهربازی معارف دینی کشور در قم افتتاح می‌شود

نخستین شهر بازی معارف اسلامی به وسعت ۱۵ هزار متر در بوستان غدیر راه‌اندازی می‌شود. حضور ۲۰ میلیون زائر در قم می‌تواند سرمایه مطلوبی برای انتقال آموزه‌های فرهنگی و دینی باشد.

به گزارش تیتر شهر: ابراهیم معتمدی به اجرای برخی از پروژه‌های جدید تفریحی در شهر قم اشاره کرد و افزود: ظرفیت‌های مطلوبی در شهر قم وجود دارد که باید در راستای فعال‌سازی آنها گام برداریم

وی با بیان اینکه اقدامات گسترده ای جهت رفاه حال شهروندان در شهر قم در حال وقوع می باشد افزود: نیازسنجی لازمه یک حرکت جامع در شهر قم می باشد که در این راستا نقشه نیازسنجی شهر قم در حال تدوین است تا بتوانیم به شیوه مطلوب‌تری حرکت‌های خود را در حوزه مختلف دنبال کنیم.

قائم مقام شهردار قم با بیان اینکه نخستین شهر بازی معارف اسلامی با مشارکت کانون تبیان به وسعت ۱۵ هزار متر در بوستان غدیر راه‌اندازی می‌شود، مطرح کرد: این کانون می‌تواند به عنوان الگویی در سطح کشور مطرح شود که در این راستا اطلس فرهنگی شهر به منظور بررسی ظرفیت مراکز فرهنگی درحال تدوین است.

معتمدی با اشاره به اینکه تاکنون در حوزه گردشگری به شیوه مطلوبی ورود نکرده‌ایم، تصریح کرد: حضور ۲۰ میلیون زائر در قم می‌تواند سرمایه مطلوبی برای انتقال آموزه‌های فرهنگی و دینی باشد.