۰ نفر

نرخ ارز در صرافی ملی اعلام شد

قیمت دلار (۱۳۹۹/۴/۲۸)

۲۸ تیر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۰
کد خبر: 453424
قیمت دلار (۱۳۹۹/۴/۲۸)

دلار امروز در صرافی ملی نسبت به روز گذشته تغییری نداشت. قیمت خرید دلار آمریکا ۲۲,۳۰۰ (بیست و دو هزار و سیصد تومان) و قیمت فروش دلار آمریکا ۲۳,۱۰۰ (بیست و سه هزار و صد تومان) اعلام شد.

به گزارش اقتصاد آنلاین، بانک مرکزی امروز (شنبه) قیمت ۴۷ ارز عمده و اصلی جهان را اعلام کرد که بر مبنای آن نرخ ۲۰ ارز از جمله یورو با افزایش و نرخ ۱۸ ارز از جمله پوند با کاهش مواجه شد. همچنین نرخ ۹ ارز بدون تغییر ماند.

قیمت دلار  برای فروش در صرافی ملی، ۲۳۱۰۰ تومان اعلام شد. همچنین این صرافی‌ها دلار را از مردم با قیمت ۲۲۳۰۰ تومان خریداری می‌کنند. قیمت یورو نیز برای فروش در صرافی‌ ملی ۲۵۴۰۰ تومان اعلام شده است؛ قیمت خرید یورو نیز در این صرافی‌ها ۲۴۶۰۰ تومان است.

همچنین براساس قیمت رسمی اعلام شده بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران برای امروز (شنبه، ۲۸ تیرماه)  هر دلار آمریکا بدون تغییر نسبت به دیروز ۴۲ هزار ریال، هر پوند انگلیس ۵۲ هزار و ۷۹۰ ریال و هر یورو  ۴۷ هزار و ۹۹۷ ریال قیمت‌گذاری شد.

در تابلوی بانک مرکزی، امروز هر فرانک سوییس ۴۴ هزار و ۷۴۹ ریال، کرون سوئد ۴ هزار و ۶۴۰ ریال، کرون نروژ ۴ هزار و ۵۲۰ ریال، کرون دانمارک ۶ هزار و ۴۴۷ ریال، روپیه هند ۵۶۱ ریال، درهم امارات متحده عربی ۱۱ هزار و ۴۳۷ ریال، دینار کویت ۱۳۶ هزار و ۵۸۵ ریال، یکصد روپیه پاکستان ۲۵ هزار و ۱۱۰ ریال، یکصد ین ژاپن ۳۹ هزار و ۲۳۶ ریال، دلار هنگ کنگ پنج هزار و ۴۱۷ ریال و هر ریال عمان ۱۰۹ هزار و ۲۳۱ ریال قیمت‌گذاری شد.