۰ نفر

تمامی بازارهای مالی در دستان شما

۲۵ فروردین ۱۳۹۹، ۱۲:۵۷
کد خبر: 430974
تمامی بازارهای مالی در دستان شما

امروزه ما در دنیایی زندگی می‌کنیم که دستیابی به انواع اطلاعات بسیار ساده و راحت است، اما نباید فراموش کرد که پیچیدگی بیش از حد اطلاعات چیزی به‌جز سردرگمی کاربر به همراه ندارد؛ به خصوص اگر اطلاعات مربوط به یک حوزه گسترده و و با موضوعات مختلف باشد.

برای مثال بازار بورس و سرمایه را در نظر بگیرید؛ از دنبال کردن جدیدترین اخبار دنیای اقتصاد تا مشاهده وضعیت صندوق‌های مالی از مواردی‌اند  که کاربران همیشه در جستجوی آن هستند.

از این گذشته، افراد زیادی هستند که سعی دارند با کسب اطلاعات بیشتر در این حوزه، وارد عرصه سرمایه گذاری شوند، اما برای شروع کار اطلاعات کافی ندارند. به همین خاطر است که همیشه نیاز به یک سرویس جامع در حوزه بورس و سرمایه‌گذاری احساس شده است و اینجاست که اپلیکیشن سیگنال به یاری کاربران می‌شتابد.

یی

همانطور که گفتیم، چالش اصلی اکثر اپلیکیشن‌های حوزه بورس و سرمایه‌گذاری، پیچیدگی در ارائه خدمات اصلی است که چیزی به جز سردرگمی کاربر به همراه ندارد. با وارد شدن به اپلیکیشن سیگنال اولین چیزی که جلب توجه می‌کند، ویترین تمامی خدماتی است که در میان کاربران و فعالان حوزه اقتصاد بیشترین استفاده را دارد.

از منوی "ارزهای دیجیتال" و "سهام" تا "صندوق‌های مالی" و "بورس کالا"، تمامی این موارد به صورت واضح و پویا در این صفحه قرار گرفته است تا بتوانید به سریع ترین شکل ممکن به آن‌ها دسترسی داشته باشید. با ورود به هر یک از این تب‌ها می‌توان به دنیایی از اطلاعات دسترسی داشت که به صورت مرتب و تفکیک شده درکنار یک دیگر چیده شده اند.

تفکر اصلی پشت طراحی اپلیکیشن سیگنال، چیدمان دقیق و مرتب اطلاعات متناسب با هر بخش است که به خوبی می‌توان در سراسر این اپلیکیشن مشاهده کرد. برای مثال بخش ارز دیجیتال را در نظر بگیرید.

این صفحه به تو قسمت بازار و اخبار تقسیم شده است؛ مسلما تب اخبار برای مشاهده تمامی اتفاقات و خبرهای پیرامون ارز‌های دیجیتال است. در تب بازار، شما می‌توانید جزئیاتی دقیق و کامل از وضعیت بازار ارزهای دیجیتال به دست آورید. از ارزش کل بازار تا مشاهده با ارزش‌ترین ارز‌های دیجیتالی موجود، همه در این قسمت قرار گرفته اند.

حال یکی از بخش‌های جذاب اپلیکیشن‌، نحوه تفکیک اطلاعات است، اگر قصد دارید درباره ارز دیجیتالی بیت‌کوین جزییات بیشتری بدست آورید کافیست آن را از این صفحه انتخاب کرده و به دنیایی از اطلاعات دقیق و جزئی همچون ارزش بازار، درصد تغییرات 24 ساعت اخیر و درصد تغییرات هفتگی دسترسی پیدا کنید.

ییی

همچنین بخشی برای نمایش نمودار قیمت ارز انتخاب شده درطی بازه زمانی مشخص شده توسط کاربر وجود دارد که می‌تواند بررسی وضعیت بازار را ساده‌تر کند. برای آن دسته از افرادی که تخصص بیشتری دارند، گزینه‌ای به نام "نمودار پیشرفته" تعبیه شده است که با انتخاب آن می‌توانید نموداری دقیق و با جزئیات فراوان از ارز مورد نظر را مشاهده کنید.

علاوه بر آن، این قابلیت ابزارهایی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد که می‌توان از آن برای تحلیل و پیش‌بینی نوسان‌های آتی استفاده کرد که در نوع خود فوق العاده است. این‌ها تنها بخشی از کاربردهای اصلی اپلیکیشن سیگنال است و نمی‌توان به طور کامل درباره تمامی کاربردهای آن صحبت کرد، به همین جهت سعی می‌کنیم برخی دیگر از قابلیت‌های کاربردی این اپلیکیشن را به صورت موردی معرفی کنیم:

• تحلیل مسیر حرکت طلا و ارز با بررسی اخبار و اتفاقات مهم و تحلیل نمودار

• امکان مشاهده آخرین‌ قیمت‌ طلا و ارز در کشور

• دسترسی به شاخص‌های بورس و امکان تحلیل وضعیت به کمک نمودارهای پیشرفته

• دسترسی به اطلاعات وام‌های پرداختی تمامی بانک های کشور

• دسترسی به انواع ماشین حساب‌های امور مالی برای محاسبه سود سپرده بانکی، محاسبات مربوط به وام، محاسبه قیمت طلا و حباب سکه، محاسبه اوراق بدهی

• پاسخ مستقیم به سوالات مخاطب توسط متخصصین اقتصادی

اصولا بازار و سهام فوق العاده گسترده هستند و اگرچه داشتن اپلیکیشنی برای دنبال کردن لحظه‌ای ارزش بازار کاربردی است، اما چه افراد متخصص و چه افراد تازه‌کار نیازمند اطلاعاتی هستند که بتوانند در این حوزه درست تصمیم‌گیری داشته باشند. یکی از مهمترین وجه‌ تمایز‌های اپلیکیشن سیگنال، ارائه روزانه محتوایی ارزشمند در این حوزه است که به صورت کاملا رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این محتوا با هدف انتقال اطلاعات و ارتقای طح دانش در حوزه بازار سهام تولید شده و مخاطب می‌تواند به طور روزانه به دنیایی از اطلاعات مفید و کاربردی دسترسی داشته باشد. در منوی پایین صفحه، سه گزینه ویدئو، تحلیل و اخبار وجود دارد که به صورت مختصر درباره آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

یییی

ییییی

 

اخبار: همانطور که از نامش مشخص است، در بخش می‌توانید به تازه‌ترین اخبار در حوزه بازار بورس و سرمایه گذاری دسترسی داشته و از تازه ترین اتفاقات بازار سرمایه‌گذاری با خبر شوید. خبر خوب اینجاست که تمامی اخبار منتشر شده در اپلیکیشن سیگنال از منابع موثق و مطرح کشور جمع‌آوری می‌شوند که صحت آن‌ها را تضمین می‌کند.

 

تحلیل: برای اینکه بتوانید سرمایه‌گذاری موفقی داشته باشید، باید بر روی این حوزه تسلط کافی داشته باشید. تیم محتوای سیگنال به طور روزانه و در چهار حوزه سهام، ارز دیجیتال، طلا و ارز و صندوق‌ها، گزارش‌های بازار سرمایه‌ را ثبت و منتشر کرده و درکنار آن‌ تازه ترین اتفاق این حوزه را مورد تحلیل قرار می‌دهند.

 

ویدئو: هیچ چیز نمی‌تواند به اندازه ویدئو، اطلاعات کامل و مفیدی را به صورت صریح و روان در اختیار مخاطب قرار دهد. در اپلیکیشن سیگنال می‌توانید به طور هفتگی، تحلیل‌های اختصاصی بازار ارز‌های دیجیتال در کنار سایر ویدئوهای این حوزه را به صورت کاملا رایگان تماشا کنید.

یییییی

ییییییی

قطعا تمامی این اطلاعات برای بسیاری از مردم می‌تواند بسیار کاربردی باشد، اما طبیعتا افرادی وجود دارند که هنوز آشنایی چندانی با بازار بورس و سرمایه‌گذاری ندارند. آموزش‌های زیادی هم در این حوزه وجود دارند که معمولا با هزینه‌ای بالا و یا مباحثی سردرگم کننده به مخاطب ارائه می‌شود. حال سیگنال برای کمک به این دسته از افراد، سه بسته آموزشی سرمایه‌گذاری در بورس و سهام، صندوق‌های سرمایه‌گذاری و ارزهای دیجیتال را به صورت مقالات آموزشی و پادکست‌های صوتی در اختیار مخاطبان قرار داده تا بتوانند به صورت کاملا رایگان از آن‌ها استفاده کنند.

سیگنال یکی از کامل‌ترین بسترها در حوزه بورس و سرمایه‌گذاری است که با ارائه قابلیت‌های حرفه‌ای، محتواهای آموزشی و خبری متنوع در قالب متن، ویدئو و پادکست و رابط کاربری ساده و قابل درک، امکان دسترسی سریع و آسان به تمامی اطلاعات مورد نیاز بازارهای بورس و سرمایه را فراهم کرده است.

اگرچه این اپلیکیشن می‌تواند در نحوه تفکیک محتوا و عدم نمایش مطالب داخل مرورگر درون برنامه اصلاحاتی را اعمال کند، اما به طور کلی می‌توان گفت که سیگنال، یک اپلیکیشن ضروری برای افراد متخصص و یک بستر جامع برای آن دسته از افرادی است که قصد دارند وارد عرصه بورس و سرمایه گذاری شوند.

برای دانلود اپ سیگنال در کافه بازار یا گوگل پلی اینجا کلیک کنید.