۰ نفر

ارز دانشجویی هم آب رفت!

۵ اسفند ۱۳۹۷، ۱۹:۴۱
کد خبر: 337967
ارز دانشجویی هم آب رفت!

رئیس دانشگاه خوارزمی گفت: به دلیل مسائل مالی، سازمان امور دانشجویان ارز دانشجویی و تعداد آن را کاهش داد.

به گزارش اقتصادآنلاین به نقل از ایرنا، عزیزالله حبیبی امروز یکشنبه در نشست هم اندیشی ارتقاء پنج دانشگاه و پنج واحد پژوهشی که در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برگزار شد، افزود: یکی از اقدامات برجسته وزارت علوم، ارتقاء دانشگاه ها، است که اهداف بلندی دارد و افقی پیش روی دانشگاه ها قرار می دهد که بر پیشرفت و توسعه قشر جوان اثر می گذارد.
وی ادامه داد: برای هر نوع هدف گذاری و ماموریتی باید به الزامات، ابزار و مقدمات آن هم توجه شایسته شود. ارتقاء دانشگاه ها یعنی افزایش استانداردها و افزایش سطح خدمات از نظر سخت افزاری و نرم افزاری و برای دستیابی به این هدف، در جو داخلی دانشگاه، نیازمند حمایت بیشتری هستیم.
رئیس دانشگاه خوارزمی در مورد بالاتر بودن سطح سواد برخی استادان و دانشجویان ایرانی، تاکید کرد: استادان و دانشجویان ما ویژگی های برجسته و فاخری دارند و با همین سطح فعلی علمی از دانشجویان سایر دانشگاه ها بالاترند، اما در امور آزمایشگاهی بیگانه و حتی عقب تر هستند.
به گفته حبیبی، از جهت بین المللی و روابط، آنچه تاکنون هدف گذاری شده، در معرض خطر است. از نظر مبادلات پولی، ریالی، ارزی و حمایت های کنسولی سدهای عظیمی مقابل دانشجویان و استادان است و دانشجویان با این اعتبار نمی توانند به دنبال فرصت مطالعاتی باشند.