۰ نفر

آهن را آنلاین بخر

۲۵ اسفند ۱۳۹۸، ۱۵:۲۸
کد خبر: 424820
آهن را آنلاین بخر

امروزه دنیای عرضه محصولات به‌ صورت آنلاین یک بازار فراگیر برای تمامی صنعت ‌ها به‌ کاربرده می‌شود. بازار فروش آهن و محصولات مرتبط با آهن نیز از این قافله عقب نمانده است. وب سایت فروشگاهی آهن دپو با ارائه خدمات فروش آنلاین مرتبط به آهن این امکان را به شما می‌دهد که محصولات مورد نظر خود را به‌راحتی انتخاب و خریداری کنید. شما می‌توانید در بخش محصولات آهن دپو تمامی موارد ارائه‌ شده با توضیحاتشان را ببینید و بعد اقدام به خرید کنید یا با شماره تماس 555 11 555-021 تماس حاصل نمایید. از جمله این محصولات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

میلگرد آجدار

قطعاً می‌دانید که برای بالا بردن مقاومت بتن در برابر نیرو های کششی از میلگرد استفاده می‌کنند. بتن به‌خودی ‌خود در برابر نیرو های فشاری مقاومت بالایی دارد؛ اما اگر در برابر نیرو  های کششی مورد آزمایش قرار گیرد نتیجه خوبی به همراه ندارد. به همین دلیل بتن ‌ها را با میلگرد مسلح می‌کنند. میلگرد آجدار یکی از انواع میلگرد است. میلگرد آجدار نسبت به میلگرد ساده مقاومت بیشتری را برای بتن ایجاد می‌کند. چرا که سطح آجدار آن قدرت چسبندگی به مواد را افزایش می‌دهد و به زبان ساده بهتر در بتن گیر می‌کند؛ بنابراین، موارد مصرف آن نیز بیشتر است.

این نوع میلگرد ها خود بر اساس نوع استاندارد تعریف‌شده در کشور، به آجدار مارپیچ (استاندارد 340)، آجدار جناقی (استاندارد 400) و آجدار مرکب (استاندارد 500) تقسیم‌بندی می‌شوند. هم‌چنین روش تولید میلگرد ها نیز در دسته‌بندی آن‌ ها نقش دارد. فولاد گرم اصلاح ‌شده، فولاد سرد اصلاح‌ شده و فولاد گرم نورد شده نام‌ هایی است که ممکن است در هنگام خرید میلگرد به گوشتان بخورد. همیشه داشتن اطلاعات درست و کافی از یک محصول خرید بهتری را به دنبال خواهد داشت. حسن آهن دپو در این بخش مشخص می‌شود. چراکه توضیحاتی راجع به محصولات وجود دارد که شناخت نسبی راجع به محصولات را در اختیار شما قرار می‌دهد. هم‌چنین جداول تعبیه‌شده که بر اساس سایز میلگرد، برند و شهر عرضه‌کننده آن و قیمت مرتب‌ شده اند به شما کمک می‌کند میلگرد موردنیاز خود را به‌راحتی پیدا کنید.

تیرآهن

احتمالاً نزدیک‌ ترین مواجه ما به ‌عنوان خریدار با اطلاعات مربوط به تیرآهن شماره‌ هایی است که در آخر سر رسید ها چاپ می‌شود؛ اما تیرآهن بخش عظیمی از صنعت ساختمان‌سازی را بر دوش می‌کشد و اولین فلز جهان از نظر فراوانی بر روی سطح کره زمین است. مقاومت ساختمان‌ ها تا حد زیادی وابسته به تیرآهن‌ هایی است که در سازه ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرد. تیرآهن‌ ها در سه استاندارد کلی عرضه می‌شوند. این استاندارد ها شامل IPB، INP و IPE است. برحسب نوع ساختمان و محاسباتی که مهندسین انجام می‌دهند نوع آهن و اندازه‌ های آن مشخص می‌شود. به کار بردن اشتباه مدل انتخابی می‌تواند در مقاومت ساختمان تأثیرگذار باشد. دسته ‌بندی‌ هایی هم هستند که بر اساس شکل تیرآهن‌ ها صورت می‌گیرند. تیر  هاش (H) و لانه‌زنبوری اسامی ‌ای هستند که کاربران با توجه به شکل تیرآهن‌ ها به آن‌ ها اطلاق کرده اند و عموماً این نام‌ گذاری در بازار نیز شناخته ‌شده‌ تر است.

مم

از آنجایی‌که آهن پایه آلیاژ های بسیاری است و خود نیز جزو یکی از فلزات مهم جهان محسوب می‌شود. قیمت آن همیشه دست‌ خوش تغیر است. نوسان در بازار جهانی و قیمت نفت و دلار و فلزات گران ‌بها و هم‌چنین هزینه‌ های مواد اولیه و حمل‌ و نقل همگی بر قیمت تیرآهن مؤثرند. به‌ ویژه این‌که در بازار ایران تیرآهن‌ های وارداتی چینی به ‌وفور یافت می‌شود؛ اما شما می‌توانید بسته به نیازتان سری به آهن دپو بزنید و جداول آن را به‌دقت مشاهده کنید. این جداول اطلاعاتی نظیر قیمت، وزن، طول شاخه و سایز را به شما خواهد داد.

سپری

سپری یک قطعه بسیار کاربردی به شکل T است که در بخش‌ های مختلف صنعت ساختمان‌ سازی استفاده می‌شود. ازجمله بخش‌ هایی که سپری در آن به کار می‌رود می‌توان به ساخت درب و پنجره‌ ها، خرپا، نما های شیش ها، اسکلت گلخانه، ایجاد نورگیر و خشکِ چینی اشاره کرد. هم‌چنین به کار بردن این نوع قطعه در معماری و سازه ساختمان می‌تواند باعث افزایش مقاومت، دوام و استحکام ساختمان شود. سپری در ایجاد طرح‌ های متنوع بسیار کارآمد است. از این قطعه می‌توان در طراحی و ساخت سقف‌ های کاذب و هم‌چنین کنسول‌ های نما استفاده کرد. درواقع مقاومت خمشی بسیار خوبی که سپری ایجاد می‌کند، دست طراح را در طراحی آزادتر می‌کند. با استفاده از سپری می‌توان طرح‌ های پیچیده‌ تری را اجرا کرد و نگران تحمل بار آن توسط سازه نبود. سپری‌ ها بر اساس اندازه‌ هایشان نام‌ گذاری می‌شوند اما می‌توان از آن‌ ها به دو صورت لبه تیز و لبه گرد نام برد. البته دسته ‌بندی سپری‌ ها در دو نوع پرسی و فابریک در بازار شناخته می‌شود. همان‌طور که می‌دانید آیین‌ نامه‌ های ساختمان‌ سازی مقررات سخت‌گیران های را برای ساخت ساختمان به‌ خصوص در مناطق زلزله ‌خیز وضع می‌کنند. به همین دلیل در طرح سازه این ساختمان‌ ها ضروری است که از سپری استفاده شود تا مورد تائید نهایی قرار گیرد و امنیت جانی مردم حفظ شود. برای مثال در جای پرخطری مثل سازه‌ های مترو تهران از این قطعه استفاده ‌شده است. برای تهیه ساده و بدون دردسر این قطعه می‌توانید به سایت آهن دپو مراجعه کنید.

ناودانی

ناودانی یک قطعه U شکل است که در طیف گسترده ای از صنایع مثل ساختمان ‌سازی، ماشین ‌آلات و تشکیلات دریایی استفاده می‌شود. به دلیل همین گستردگی و تنوع لازم است شما اطلاعات کافی از کار خود و نوع ناودانی مناسب برای کار خود را بدانید به همین منظور می‌توانید از اطلاعات آهن دپو استفاده کنید و از مسئولان آن راهنمایی بخواهید؛ اما اگر بخواهیم توضیحاتی مختصر در این مورد ارائه کنیم، باید بگوییم که ناودانی دارای یک جان افقی و دو بال عمودی است. تفاوت ناودانی با نبشی در تعداد بال‌ های افقی است. در واقع نبشی‌ ها به ‌صورت L شکل هستند. در واقع تعریف دقیق ناودانی را می‌توان به این صورت بیان کرد. به پروفیل‌ های صنعتی که دارای مقاطع باز هستند ناودانی گفته می‌شود. ناودانی‌ ها در دو نوع مشبک و ساده تولید می‌شوند که بسته به پروژه ای که شما در آن مشغول به کار هستید به کارتان می‌آید؛ مثلاً ناودانی مشبک برای کار هایی مثل تولید قفسه‌ های محکم فولادی، سازه‌ های سبک فولادی و نصب سنگ به‌صورت خشک به کار می‌رود. ناودانی ساده هم در پروژه‌ های صنعتی و ساختمانی مثل ساختن پل‌ ها مورد استفاده قرار می‌گیرد. بدیهی است که ناودانی نیز مانند سایر محصولاتی که از آهن تولید می‌شود بسته به نوع کاربری آن در اندازه‌ های متفاوتی ساخته می‌شوند و حتی در این بخش سفارشی ‌سازی نیز ممکن است. ناودانی را بر اساس شیوه تولید و وزن هم نام‌گذاری می‌کنند. ناودانی فابریک و پرسی نام‌ های برگرفته از روش تولید و ناودانی سبک و سنگین نام‌ های برآمده از وزن ناودانی هستند.

ممم

آهن با ارسال رایگان

شرکت آهن دپو به‌ عنوان یک شرکت عرضه‌کننده آنلاین آهن‌ آلات در بازار جایگاه شناخته ‌شده ای دارد. آهن دپو از سال 1385 فعالیت خود را آغاز کرده و طی این مدت توانسته اعتماد شرکت‌ های بزرگ و نام آشنایی را برای همکاری به خود جلب کند. آهن دپو با ارسال رایگان محصولات خود و امکان پرداخت در محل این تضمین را به مشتری می‌دهد تا با اطمینان خاطر خرید آنلاین انجام دهد. به همین منظور امکان بازگشت کالا تا یک روز پس از تحویل نیز وجود دارد.