۰ نفر

در جلسه شوراى گفت‌و‌گوى دولت و بخش خصوصى

اعلام آمادگى وزارت صمت برای اجراى ماده هفت قانون بهبود محیط کسب و کار/ تسهیل امور به مقابله با تحریم کمک می‌کند

۱۷ دی ۱۳۹۸، ۱۱:۱۴
کد خبر: 407770
اعلام آمادگى وزارت صمت برای اجراى ماده هفت قانون بهبود محیط کسب و کار/ تسهیل امور به مقابله با تحریم کمک می‌کند

وزیر صنعت، معدن و تجارت آمادگی این وزارتخانه را برای اجرای ماده 7 قانون بهبود محیط کسب و کار اعلام کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ رضا رحمانى امروز در جلسه شوراى گفت و گوى دولت و بخش خصوصى درباره اجرای حکم ماده 7 قانون بهبود مستمر محیط کسب و کار  و آیین نامه اجرایی آن مبنی بر تشکیل کمیته ساماندهی مراجعه نمایندگان دستگاه‌های ا جرایی به واحدهای تولیدی و راه‌اندازی سامانه مربوط توضیح داد: تحلیل  معاونت ریاست جمهوری این بود که موضوع مذکور  فرا بخشی شود و از موضع حاکمیتی این موضوع مدیریت شود. وزارت صمت آمادگى لازم براى اجرای ماده هفت قانون بهبود مستمر محیط کسب‌ و کار را دارد و زیرساخت هاى اجراى آن فراهم است.

 

وی اضافه کرد: وزارت  صنعت از حیث  ایجاد سامانه ها هیچ مشکلی ندارد و زیرساخت آن فراهم است؛ برای  این کار اراده فرا بخشی لازم است و باید همه دستگاه‌ها پنجره واحد را بپذیرند، لذا اگر مانعی در اجرا است بیان کنند و از نظر ما هیچ مانعی وجود ندارد و آن را ضروری می‌دانیم.

وزیر صمت با تاکید بر اینکه مشکل جدی براى اجراى قانون بهبود محیط کسب و کار نداریم و حتما در این راستا امکانات لازم را فراهم می‌کنیم،خاطرنشان کرد: پیشنهاد می‌شود کمیته‌ای در معاونت ریاست جمهوری برای بررسی این موضوع ایجاد شود زیرا معمولا یک سری موانع بوکراسی و کارشناسی در این مساله وجود دارد  اما مشکل جدی نداریم و ما حتما  در اجرا هم امکانات را فراهم می‌کنیم.