۰ نفر

رونق تولید اولویت وزارت صنعت است

۱۷ بهمن ۱۳۹۵، ۱۷:۱۸
کد خبر: 174976
رونق تولید اولویت وزارت صنعت است

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: دولت در سال جاری مهمترین رویکرد خود را حمایت از رونق تولید قرار داده است.

محسن صالحی‌نیا در آئین افتتاح کارخانه تولید خوراک دام و طیور راش سازه در شهرک صنعتی بهشهر، اظهار کرد: رونق تولید اصلی ترین سیاست دولت تدبیر و امید در حوزه اقتصادی در سال جاری بوده است که اقدامات مهمی در این راستا صورت گرفت.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایسنا، وی افزود: راه اندازی واحدهای صنعتی کوچک و متوسط نقش مهمی در ایجاد ارزش افزوده، اشتغال و تکمیل زنجیره های مختلف صنعتی برای رسیدن به کالاهای مختلف در جهت تامین نیازهای کشور و شکوفایی صادرات دارند که مورد حمایت سیاست های کلان کشور است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت خاطرنشان کرد: قابلیت های بسیاری در سرمایه گذاران وجود دارد اما باید از آن ها حمایت شود و بر اساس گردش وجوه مورد نیاز واحدهای تولیدی و صنعتی باید بتوانیم فرآیند اشتغال ایجاد شده و چرخش تامین مواد اولیه تا محصول نهایی را به شرایط مطلوبی برسانیم و آن را حفظ کنیم.

صالحی نیا گفت: در راستای فعالیت مستمر واحدهای صنعتی کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید در سطح استان و شهرستان ها تشکیل و به بررسی مشکلات واحدهای صنعتی و تولیدی می پردازند و بر اساس قابلیت ها و ظرفیت های موجود حمایت های لازم را انجام می دهند.

وی اظهار کرد: وزارت صنعت،  معدن و تجارت بر اساس سیاست های کلان دولت به منظور تامین منابع مالی برای واحدهای تولیدی و صنعتی با بانک مرکزی و بانک های عامل هماهنگی های لازم را انجام می دهد.