۰ نفر

محمود واعظی:

بخش خصوصی در ساخت شهرک آی.سی.تی منطقه پیام سرمایه گذاری کند

۲۷ شهریور ۱۳۹۵، ۱۸:۴۵
کد خبر: 146248
بخش خصوصی در ساخت شهرک آی.سی.تی منطقه پیام سرمایه گذاری کند

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: دنبال ایجاد شهرک آی.سی.تی در منطقه پیام هستیم تا با حضور شرکت های کارآفرین به ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کمک شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین به نقل از ایرنا، «محمود واعظی» در مجمع عمومی شرکت خدمات هوایی پیام سرمایه گذاری بخش خصوصی برای ایجاد زیرساخت های این شهرک و ارایه بهترین راهکار توسعه آن را خواستار شد.

وی از رایزنی با وزارت راه و شهرسازی و سازمان هواپیمایی کشوری برای استفاده از تجربیات این نهادها در توسعه فرودگاه پیام خبر داد و افزود: مجموعه پیام در حال گذار است و ضمن حفظ اهداف گذشته و سرمایه گذاری در زمینه هاب پستی، باید اهداف جدید همچون تجارت الکترونیک را نیز در نظر گرفت.

واعظی گفت: در نظر داریم با حرکت به سوی صنعت سبز و الکترونیک، در این زمینه نقش آفرینی کنیم.

چندی پیش مدیرعامل فرودگاه پیام اعلام کرد شهرک آی. سی. تی در منطقه ویژه اقتصادی پیام ساخته می شود و بسته هایی برای جلب مشارکت سرمایه گذاران در این منطقه فراهم شده است.

به گفته وی، شهرک آی. سی. تی پیام از سال 1396 به مدت چهار سال با استفاده از اعتبارات ملی برای توسعه زیرساخت ها ساخته می شود و برای 1450 نفر اشتغال ایجاد می کند. 

منطقه ویژه اقتصادی پیام در محدوده ای به وسعت 3600 هکتار کنار فرودگاه بین المللی 10هزار هکتاری پیام در استان البرز قرار دارد.