۰ نفر

فولاد مبارکه تا سال۱۴۰۴ به عنوان کارخانه هوشمند در جهان شناخته می‌شود

۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۷
کد خبر: 474170
فولاد مبارکه تا سال۱۴۰۴ به عنوان کارخانه هوشمند در جهان شناخته می‌شود

رویداد 3S توسط پارک علم و فناوری دانشگاه تهران و با همکاری شرکت فولاد مبارکه، دانشگاه تهران، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، صندوق نوآوری و شکوفایی و ایریسا در قالب Reverse Pitch برگزار و چالش‌های فولاد مبارکه در تحول دیجیتال در آن مطرح شد.

به گزارش اقتصادآنلاین؛ حمیدرضا عظیمیان مدیرعامل فولادمبارکه با اشاره به تولد طرح تحول دیجیتال فولادمبارکه در مرداد ماه خاطرنشان کرد: امروز نیازمند این هستیم تا در راه سخت و پر پیچ و خم با کمک شرکت‌های دانش بنیان و دانشگاه‌ها و... فولاد مبارکه را در کلاس هوشمند ارائه دهیم.

عظیمیان تصریح کرد: فولادمبارکه قصد دارد در ابتدا نوآورترین شرکت در عرصه فولاد و سپس در صنایع دیگر باشد و به عنوان یک الگو بتواند این راه را طی کرده و تبدیل به کارخانه ای هوشمند شود.

مدیرعامل فولاد مبارکه ادامه داد: از جوانان فعال در شرکت های استارت آپی، دانشمندان و متخصصان در شرکت‌های دانش‌بنیان و پارک‌های علمی و فناوری کشور تقاضا داریم که در این راه سخت فولاد مبارکه را یاری دهند.

وی افزود: فولاد مبارکه به لحاظ تجهیزات و منابع مالی در سطحی قرار دارد که می‌تواند پشتیبانی لازم را در این زمینه داشته باشد. در واقع ما منابع ارزی و ریالی را در این زمینه صرف خواهیم کرد تا در زمان مناسب این طرح به اجرا برسد.

عظیمیان تاکید کرد: این طرح یک طرح جسورانه بوده و هم اکنون در حال اجرایی شدن است و ما از همه سازمانها و بخش‌هایی همچون معاونت علمی فناوری ریاست جمهوری، صندوق شکوفایی و شرکت ایریسا تشکر می‌کنیم که در این مسیر به یاری فولادمبارکه آمده‌اند.

مدیرعامل فولاد مبارکه در پایان مطرح کرد: طبق همین برنامه اگر بتوانیم تا ابتدای سال ۱۴۰۴ با نیمی  از ۴۰۰ شرکت فعلی که در این طرح حضور دارند، قرارداد ببندیم و انبوهی از شرکت‌های استارتاپی داشته باشیم، این موفقیت را جشن خواهیم گرفت‌.