۰ نفر

آغاز عرضه کالاهای اساسی با تخفیف نوروزی

۱۸ اسفند ۱۴۰۱، ۱۲:۳۲
کد خبر: 705586
آغاز عرضه کالاهای اساسی با تخفیف نوروزی

مدیرکل دفتر بازرگانی داخلی کالاهای کشاورزی از برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی و ضروری در ایام پایانی سال جاری و ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: این نمایشگاهها از امروز ۱۸ اسفند ماه در سراسر کشور آغاز شده و تا ۲۸ اسفند ادامه دارد.

برگزاری نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی از امروز ۱۸ اسفندماه

به گزارش اقتصادآنلاین، شهیاد آبنار گفت: قیمت کالاهای عرضه شده در این نمایشگاه ۱۰ درصد کمتر از قیمت بازار خواهد بود. به گفته وی، این نمایشگاه با هدف اثرگذاری در تعیین تقاضای جامعه هدف و دسترسی آسان آحاد مردم به مایحتاج ضروری برگزار می شود.

محل برگزاری این نمایشگاه در تهران بوستان ولایت، خلیج فارس، مصلی تهران، حکیمیه و تعدادی مناطق دیگر تعیین شده است. کالاهای عرضه شده در نمایشگاه عرضه مستقیم اقلام‌ اساسی و ضروری شامل روغن نباتی، برنج، شکر، گوشت قرمز، گوشت مرغ، خرما، ماهی، صیفی‌جات (پیاز و سیب زمینی) و انواع میوه‌ها اعم از پرتقال و سیب است.

در این نمایشگاه سایر اقلام غذایی از جمله ماکارونی، کنسروجات، رب گوجه فرنگی، آجیل، شیرینی، کیک، کلوچه، شکلات، انواع شیرینی، آب معدنی، لبنیات و حبوبات نیز عرضه خواهد شد.

این نمایشگاه از ۱۸ تا ۲۸ اسفند ماه به مدت ۱۰ روز در سراسر کشور برگزار می‌شود که قیمت کالاهای عرضه شده در آن ۱۰ درصد کمتر از قیمت بازار خواهد بود.