۰ نفر

در پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت‌محور کشور؛

کاغذسازی کاوه، شرکت برگزیده و برنده لوح اشتهار شد

۲ اسفند ۱۴۰۱، ۱۴:۵۰
کد خبر: 702485
کاغذسازی کاوه، شرکت برگزیده و برنده لوح اشتهار شد

جشنواره ملی صنعت سلامت محور با هدف بهبود و توسعه مستمر فرآیندهای سلامت محور در صنعت برگزار می‌شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ در مراسم اختتامیه پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور که روز دوشنبه ۱ اسفند ماه برگزار شد این شرکت پس از ارزیابی و اعتبارسنجی عملکرد با رای هیأت داوران به عنوان یکی از شرکت های برگزیده، موفق به دریافت لوح اشتهار پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور شد.

کاغذسازی کاوه با تولید محصولات خود از بازیافت ضایعات کارتن و مقوا (آخال) نه تنها به تولید یک کالای استراتژیک می‌پردازد بلکه در راستای بهبود محیط زیست نیز قدم برداشته است. این شرکت همچنین با لحاظ نمودن استانداردهای ایزو در زمینه کنترل و کاهش آلودگی حاصل از فعالیت‌ها، مصرف بهینه منابع و انرژی و کاهش ضایعات، ارتقاء سطح ایمنی و بهداشت، افزایش سطح آگاهی‌های زیست محیطی کارکنان و ترغیب پیمانکاران به رعایت مسائل زیست محیطی اقدام نموده است.

پنجمین جشنواره ملی صنعت سلامت محور با هدف بهبود و توسعه مستمر فرآیندهای سلامت محور در صنعت و خدمات کشور و با پایش، رتبه‌بندی، اعتباربخشی و تشویق مجموعه‌های برتر و سازمان‌های متعهد به موضوع سلامت و معرفی آخرین دستاوردهای واحدهای سلامت‌محور برگزار شد.  این جشنواره ارتقای سطح آگاهی، نگرش و فرهنگ استفاده از محصولات و خدمات سلامت‌محور و همچنین فراهم آوردن زمینه حضور گسترده صاحبان صنایع در بازارهای بین‌المللی و انعکاس مفهوم صنعت سلامت‌محور در سیاست‌های کلان کشور را  مورد نظر قرار داده است.

شایان ذکر است کاغذسازی کاوه که با نماد چکاوه در بازار بورس فعالیت دارد از شرکت‌های وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است.

کاغذسازی کاوه، شرکت برگزیده و برنده لوح اشتهار شد