۰ نفر

همزمان با ولادت با سعادت امیرمومنان حضرت علی (ع) و دهه مبارک فجر؛

گزارش پیشرفت های چکاوه توسط مدیرعامل بیان شد

۱۷ بهمن ۱۴۰۱، ۱۳:۵۷
کد خبر: 699938
گزارش پیشرفت های چکاوه توسط مدیرعامل بیان شد

اسفندیاری: امیدواریم به برکت این ماه مبارک موفقیت های کاغذسازی کاوه گسترده‌تر شود.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ همزمان با ولادت با سعادت امیرمومنان حضرت علی (ع) و دهه مبارک فجر، امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره این شرکت خلاصه گزارش پیشرفت‌های چکاوه را بیان نمود.

اسفندیاری ضمن تبریک سالروز ولادت با سعادت امیر مومنان حضرت علی (ع) و روز مرد و فرارسیدن دهه مبارک فجر و  چهل و چهارمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: طی روزهای اخیر و به برکت این ایام مبارک، تعمیرات اساسی خط شماره یک کارخانه این شرکت که قدمتی بالغ بر یکصد سال دارد با موفقیت انجام شد. این تعمیرات بر روی قسمت‌هایی صورت گرفت که آخرین بار ۱۵ سال پیش تحت تعمیر قرار گرفته بودند. انجام این عملیات توسط کارگران و مهندسان زحمتکش شرکت انجام شد که جای تقدیر فراوان دارد. این تعمیرات باعث صرفه‌جویی‌های زیادی در حامل‌های انرژی، اقلام پوششی و تجهیزات فنی خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به رشد مطلوب سهام چکاوه در بازار بورس اشاره کرد و گفت: بر اساس گزارش های موجود، سهام چکاوه با بازدهی ۴۰ درصدی در بین پر بازده‌ترین نمادهای بورسی وابسته به شستا قرار گرفته است. از همه سهامداران عزیز بابت صبوری و همراهی ارزشمندشان قدردانی می‌نمایم. همچنین در هفته گذشته سود سهام سال ۱۴۰۰ سهامداران محترم حقیقی به حساب سجام ایشان واریز شد.

مدیرعامل کاغذسازی کاوه درباره پروژه بیستون نیز گفت: خوشبختانه روند انجام عملیات تکمیلی این پروژه از سرعت قابل قبولی برخوردار است. احداث پست برق، پیشرفتی معادل ۷۰ درصد را داشته که تا پایان اردیبهشت سال ۱۴۰۲ به بهره‌برداری خواهد رسید. همچنین فرایند احداث مخازن فلزی دو میلیون لیتری آب با پیشرفتی به میزان ۹۶ درصد در حال انجام است. در جلسه ای که اخیرا در خدمت جناب آقای دکتر اسم‌خانی مدیرعامل محترم تاپیکو داشتیم ایشان نیز به تسریع این پروژه تاکید ویژه‌ای داشتند.

اسفندیاری در پایان گفت امیدواریم به برکت این ماه مبارک، مردم و جمهوری اسلامی ایران سربلندتر از همیشه باشند و موفقیت‌های کاغذسازی کاوه نیز گسترده‌تر شود.

لازم به توضیح است که کاغذسازی کاوه (نماد بورسی چکاوه) از شرکت‌های وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا است.

گزارش پیشرفت های چکاوه توسط مدیرعامل بیان شد

گزارش پیشرفت های چکاوه توسط مدیرعامل بیان شد

گزارش پیشرفت های چکاوه توسط مدیرعامل بیان شد