۰ نفر

برای اولین بار صورت می‌گیرد؛

حضور کاغذسازی کاوه در نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند

۸ بهمن ۱۴۰۱، ۱۴:۴۴
کد خبر: 697934
حضور کاغذسازی کاوه در نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند

غرفه کاغذسازی کاوه در پاویون تاسیکو، سالن ۸ قرار دارد.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛ چهارمین نمایشگاه بین المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ( IWEX ۲۰۲۳ ) از ۹ تا ۱۲ بهمن ماه جاری با حضور شرکت‌های مختلف در محل دایمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود.

شرکت صنایع کاغذسازی کاوه تنها شرکت بورسی تولیدکننده کاغذ بسته‌بندی وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا که تمامی محصولات آن صد در صد از بازیافت ضایعات کارتن و مقوا تولید می‌شود نیز در این نمایشگاه حضور دارد.

کاغذسازی کاوه با تولید محصولات خود از بازیافت ضایعات کارتن و مقوا (آخال) نه تنها به تولید یک کالای استراتژیک می‌پردازد بلکه در راستای بهبود محیط زیست نیز قدم برداشته است به گونه‌ای که با تولید هر تن کاغذ بسته‌بندی بازیافتی از آخال، ۱۷ اصله درخت برای طبیعت حفظ می‌شود. این شرکت، سالانه معادل ۲۰۰۰ زمین فوتبال را زیر سایه ۴۶۰ هزار درخت نگه می‌دارد.

 شایان ذکر است چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مدیریت پسماند، بازیافت، ماشین‌آلات و تجهیزات وابسته ( IWEX ۲۰۲۳ ) در فضایی بالغ بر ۸۰۰۰ متر مربع برگزار می‌شود و شرکت‌کنندگان درآن جدیدترین برنامه‌ها، طرح‌ها و صنایع و تجهیزات مرتبط با موضوع بازیافت زباله و پسماند‌های خانگی، صنعتی و شهری را ارائه و در معرض دید مخاطبان قرار خواهند داد.

حضور کاغذسازی کاوه در نمایشگاه بین‌المللی مدیریت پسماند