۰ نفر

اقتصادآنلاین گزارش می دهد؛

جزییات معاملات سیمان تیپ ۲ در بورس کالا

۳ بهمن ۱۴۰۱، ۱۹:۰۲
کد خبر: 697010
جزییات معاملات سیمان تیپ ۲ در بورس کالا

در معاملات ۲ بهمن ماه سیمان در بورس کالا مجموعا ۶۹۹ هزار تن سیمان تیپ ۲ در بسته بندی‌های فله و کیسه در بورس کالا عرضه و منجر به معامله ۵۳۰ هزار تن از سیمان عرضه شده شد .

به گزارش اقتصاد آنلاین ؛ در تاریخ ۲ بهمن مجموعا ۶۹۹ هزار تن سیمان تیپ ۲ عرضه شد که در نهایت منجر به معامله ۵۳۷ هزار تن از سیمان عرضه شده با میانگین قیمت ۶۸۵ هزار تومان به ازای هر تن گردید که جزئیات معاملات آن در ادامه تشریح می‌گردد :

جزئیات معاملات سیمان تیپ ۲ در بورس کالا :

در معاملات روز گذشته سیمان در بورس کالا ۴۰۷ هزار تن سیمان فله تیپ ۲ عرضه شده بود که برای این حجم از عرضه ۳۶۰ هزار تن تقاضای خرید ثبت شده بود که در نهایت ۲۹۶ هزار تن از این محصول با میانگین قیمت تنی ۶۴۵ هزار تومان معامله گردید . محصول شرکت سیمان هرمزگان با قیمت تنی۸۸۰ هزار تومان بیشترین نرخ را به خود اختصاص داد که نسبت به قیمت پایه ۳۰ درصد رقابت برایش انجام شد . همچنین محصول شرکت سیمان تهران نیز با قیمت تنی ۸۰۴ هزار تومان معامله شد .

همچنین در روز گذشته ۲۸۷ هزار تن سیمان کیسه ۵۰ کیلویی تیپ ۲ عرضه شد که ۲۳۲ هزار تن از آن با میانگین قیمت ۷۳۶ هزار تومان معامله شد . محصول شرکت سیمان هرمزگان و سیمان قشم به ترتیب با قیمت ۹۹۶ هزار تومان و ۹۸۳ هزار تومان معامله گردید که بیشترین نرخ‌ها را به خود اختصاص دادند .

سیمان