۰ نفر

استعلام قیمت و خرید آهن و محصولات فولادی به صورت آنلاین

۲۸ دی ۱۴۰۱، ۱۰:۰۸
کد خبر: 695886
استعلام قیمت و خرید آهن و محصولات فولادی به صورت آنلاین

در هر کشوری ساختوساز از اهمیت ویژهای برخوردار است به گونه ای که افزایش ساختوساز در هر کشور نشان دهنده ترقی و پیشرفت اقتصاد آن کشور به حساب می آید. بسیاری از سازههای بلند و برجهای مستحکم در هر کشور علاوه بر اینکه به نماد کشورها تبدیل شده اند باعث پیشرفت و ترقی در اقتصاد آن کشور نیز شده اند.

امروزه محصولات فولادی و آهن آلات از مهمترین مصالح برای ساخت سازه ها به حساب میآید و برهمگان ثابت شده که بدون وجود محصولات فولادی امکان ساخت برجها و سازه های مقاوم وجود ندارد.

در ایران کارخانه های زیادی وجود دارد که اقدام به تولید محصولات فولادی میکنند. اما باید بدانید که امکان خرید از بهترین تولیدکنندگان محصولات فولادی مانند ذوب آهن اصفهان به راحتی برای یک شخص امکانپذیر نیست و خرید از این کارخانهها نیازمند شرایط ویژه ای است.

کارخانه بزرگی مانند کارخانه ذوب آهن اصفهان، که یک کارخانه دولتی است محصولات خود را در بورس کالا ارائه میکند و از آن طریق به فروش میرساند. خرید از بورس به سادگی امکانپذیر نیست. خرید از بورس نیازمند داشتن دانش و آگاهی خاصی است و از عهده هر شخصی برنمیآید.

در مورد کارخانه هایی که دولتی نیستند نیز یک شخص قادر به خرید مستقیم از کارخانه نمی باشد زیرا کارخانه ها اقدام به فروش محصولات خود به صورت عمده و با حجم بسیار بالا میکنند که خرید آن نیاز به سرمایه بسیار هنگفتی دارد که بسیاری افراد در اختیار ندارند؛ بنابراین خرید شخصی با حجم کم و بودجه شخصی برای افراد حقیقی امکانپذیر نیست.

در چنین شرایطی خرید آهنآلات و محصولات فولادی از طریق مرجعی که بتوان به سادگی به آن دسترسی پیدا کرد و محصولات فولادی کارخانه های مختلف را در حجم کم و با بودجهای نهچندان هنگفت خریداری کرد بسیار حائز اهمیت است. با استفاده از چنین مرجعی میتوان هزینه خرید محصولات فولادی را بسیار کاهش داد و از هزینه ساخت سازه کم کرد.

یکی از بهترین مرجع هایی که امکان خرید در حجم کم و با قیمت کارخانه را برای افراد فراهم میکند سایت آهن اسپات ( ahanspot.com ) است. همچنین امکان استعلام قیمت لحظهای آهن آلات از آهن اسپات برای کاربران فراهم شده است.

انواع محصولات فولادی کدامند؟

محصولات فولادی انواع متفاوتی دارند. محصولات فولادی مختلف کاربردهای متفاوتی در ساختوساز نیز دارند. انواع محصولات فولادی عبارتند از:

میلگردها

یکی از انواع پرکاربرد محصولات فولادی در ساختوساز میلگردها هستند. میلگردها در دو مدل ساده و آجدار در کارخانههای فولاد تولید میشوند. از میلگردها به همراه بتن در ساختمان سازی استفاده میشود تا بتوانند مقاومت کششی بتن را افزایش دهند.  

میلگردها در سایزهای مختلف و با ترکیبات شیمیایی متفاوتی تولید میشوند. در ترکیب شیمیایی میلگرد هرچه میزان کربن افزایش یابد استحکام میلگرد نیز افزایش میابد. 

کیفیت میلگرد را ترکیبات آن مشخص میکنند، به طور مثال کارخانه میلگرد سپهر ( https://ahanspot.com/cat/round-bar/sepehr/ ) با ارائه جدول اشتال و وزنی به خریداران این محصول آنها را در انتخاب و محاسبه وزن میلگرد مورد نظرشان راهنمایی میکند.

تیرآهن ها

از دیگر محصولات فولادی پرکاربرد تیرآهنها هستند. تیرآهنها وظیفه مقاومت در برابر بارهای یک سازه، تحمل فشارهای وارد بر سازه و توازن این فشارها در کل سازه را برعهده دارند.  تیرآهن های در سایزهای مختلف و برای کاربردهای متفاوت تولید میشوند.

به طور مثال از تیرآهن سایز 30  ( https://ahanspot.com/cat/beam/30t/ ) برای نقاط حساس و نیاز به مقاومت بالا استفاده میشود.

انواع تیرآهن ها شامل تیرآهنهای IPE ، تیرآهن های IPB، تیرآهنهای INP ، تیرآهن های هاش و تیرآهن های لانه زنبوری است. از مهمترین عوامل در تعیین میزان قیمت تیرآهنها میتوان به وزن تیرآهن ها و کارخانه تولیدکننده آن اشاره کرد. 

قیمت ورق رنگی فولاد بهمن 1000 و 1250 | قیمت ورق رنگی گالوانیزه گروه صنعتی  فولاد بهمن | گرفت

ورقها

ورقهای فولادی انواع مختلف و کاربردهای متفاوتی دارند. استفاده در ساختمانسازی، صنعت کشتیسازی، ساخت لوازم خانگی و ... از موارد کاربرد ورقهای فولادی است. ورقهای فولادی از جهت روش تولید به دو روش نورد گرم و نورد سرد تولید میشوند.

انواع ورقهای فولادی شامل ورق سیاه، ورق گالوانیزه، ورق روغنی، ورق آجدار و ... است. از عوامل موثر بر قیمت ورق فولادی میتوان به روش تولید، کارخانه تولیدکننده و ضخامت ورق اشاره کرد. 

پالتهای فلزی

پالتهای فلزی از محصولات ورقهای فلزی هستند که در دو نوع تخت و دیوارهدار تولید میشوند. این پالتها جهت آسان کردن جابهجایی اجسام سنگین در انبارها تولید میشوند. این پالتها همچنین در بهینه کردن فضای داخل انبارها نیز کاربرد دارند. 

لوله های فولادی 

 لولههای فولادی محصولات فولادی هستند که به شکل استوانههای توخالی در دو نوع درزدار و بدوندرز از جنس آلومینیوم، استیل و ...  در سایزهای مختلف تولید میشوند.  از این لوله ها در صنایع مختلف از جمله صنایع پتروشیمی برای انتقال مواد پتروشیمی استفاده میشود.

از انواع لوله های فولادی میتوان به لولههای صنعتی، لوله های مانسیمان، لوله های دربستی، لوله های مبلی و ... اشاره کرد.

به دلیل ویژگیهای خاصی که این لوله ها دارند مانند مقاومت بالا در برابر زنگ زدگی، ضربه، فشار و خوردگی این لوله ها گزینه خوبی برای استفاده در صنایع مختلف برای انتقال مواد هستند. 

قوطی پروفیل

به مقاطع توخالی و بسته با سطح مقطع مربع و یا مستطیل شکل که از جنس آهن است و  جهت افزایش استحکام سازه مورد استفاده قرار میگیرد قوطی پروفیل گفته میشود.  انواع مختلفی قوطی پروفیل وجود دارد که کاربردهای متفاوتی در صنعت دارند.

از جمله کاربردهای قوطی پروفیل میتوان به موارد زیر اشاره کرد.

  • ساخت پایه میز و صندلی
  • ساخت شاسی تریلرها و نفتکشها
  • ساخت کرکره مغازهها
  • ساخت خودرو
  • ساخت چارچوب درهای بزرگ آهنی

نبشی، سپری و ناودانی

از دیگر مقاطع فولادی که در ساختوساز کاربرد دارد نبشی، سپری و ناودانی است. از این مقاطع فولادی بیشتر جهت تکمیل کردن پروژههای ساختمانی و همچنین در ساخت در و پنجره بهره میبرند. این مقاطع فولادی نیز انواع مختلفی دارد که هر کدام کاربرد مختلفی دارد.

خرید محصولات فولادی بهراحتی و به صورت آنلاین با آهن اسپات

سایت آهن اسپات خرید محصولات فولادی را برای متقاضیان خرید این محصولات با قیمت کارخانه و در حجم دلخواه ممکن کرده است. این سایت ویژگیها و مزایایی دارد که کاربران را در امر خرید آهن الات و محصولات فولادی یاری میکند و خرید این محصولات را برای کاربران بسیار آسان و راحت میکند.  

همچنین متقاضیان خرید محصولات فولادی میتوانند به سایت آهن اسپات مراجعه کنند و استعلام لحظهای قیمت محصولات فولادی را دریافت کنند. 

مزایای استفاده از آهن اسپات

برای متقاضیان خرید محصولات فولادی استفاده از سایت آهن اسپات مزایای فراوانی دارد این مزایا شامل موارد زیر است.

امکان استفاده از مقاله های متعدد با آهن اسپات

در سایت آهن اسپات مقالههای متعددی وجود دارد که کاربران میتوانند مطالعه کنند و دانش خود را در رابطه با بازار آهن آلات و محصولات فولادی و کاربرد و ویژگیهای این محصولات افزایش دهد. برای کسانی که قصد سرمایه گذاری در این بازار را دارند داشتن این اطلاعات الزامی است.

امکان استفاده از تحلیل بازار آهن

در سایت آهن اسپات برای سرمایهگذاران بازار آهن تحلیلهایی وجود دارد که با استفاده از آن میتوانند سرمایهگذاری درستتری انجام دهند. 

کلام آخر

به متقاضیان خرید محصولات فولادی توصیه میکنیم برای داشتن  تجربه خرید ارزان و آسان محصولات فولادی به سایت آهن اسپات مراجعه کنند و از خرید خود لذت ببرند.

این مطلب رپرتاژ آگهی می باشد و توسط تحریریه اقتصاد آنلاین تهیه نشده است.