۰ نفر

توضیحات تولیدکنندگان سلولزی در مورد نامه ارسالی به رییس جمهور

۹ آبان ۱۴۰۱، ۱۶:۵۸
کد خبر: 677863
توضیحات تولیدکنندگان سلولزی در مورد نامه ارسالی به رییس جمهور

چهار تولیدکننده با ارسال نامه هایی جداگانه، توضیحاتی را در خصوص متن نامه منتشر شده از سوی تولیدکنندگان محصولات سلولزی به رئیس جمهور ارایه کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصاد آنلاین، پس از انتشار گزارشی از نامه نگاری تولیدکنندگان محصولات سلولزی با رئیس جمهور، یک شرکت تولیدکننده با ارسال توضیحاتی به اقتصاد آنلاین اعلام کرده است که از هیچگونه حمایت انحصاری برخوردار نیست و اصولا هیچگونه فعالیتی در زمینه تولید محصولات کاغذی ندارد.

شرکت زرین رویا همچنین بدون ذکر نام به اظهارات پاره ای از امضاکنندگان نامه مذکور اشاره کرده و بر این باور است که صفحه اول این نامه سه صفحه ای با تغییراتی در اختیار رسانه ها قرار گرفته که تولیدکنندگان از تغییراتی که به وجود آمده است، مطلع نبوده اند که البته اقتصاد آنلاین قادر به تائید صحت این ادعا نیست.

همچنین در توضیحاتی دیگر، گروه صنعتی جهان صادرات نیز مدعی شده است که انجمن صنایع سلولزی نسبت به تغییر متن صفحه اول نامه بدون هماهنگی امضاکنندگان اقدام کرده تا منافع یکی از اعضای خود را تضمین نماید که البته صحت این ادعا نیز از سوی اقتصاد آنلاین قابل سنجش نیست.

در عین حال شرکتهای پرندیس، گروه صنعتی جهان صادرات و پارس تیشو نیز با ارسال نامه های جداگانه به محمدمهدی برادران، معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت که نسخه ای از آن از سوی این وزارتخانه در اختیار اقتصاد آنلاین قرار گرفته، اعلام کرده که در نامه تنظیمی توسط انجمن صنایع سلولزی ایران در خصوص افزایش قیمت تیشو، صفحه اول نامه جهت تخریب افراد دلسوز تغییر کرده اند.