۰ نفر

رشد ۱۱۴درصدی فروش صادراتی کاغذسازی کاوه در ۶ ماهه اول ۱۴۰۱

۹ مهر ۱۴۰۱، ۹:۰۵
کد خبر: 671083
رشد ۱۱۴درصدی فروش صادراتی کاغذسازی کاوه در ۶ ماهه اول ۱۴۰۱

درآمد کاغذسازی کاوه در شش ماهه اول امسال نسبت به سال گذشته رشدی بالغ بر ۴۹ درصد داشته است.

به گزارش اقتصاد آنلاین، گزارش عملکرد دوره یک ماهه منتهی به ۳۱ شهریور ماه ۱۴۰۱ این شرکت بر روی سامانه کدال منتشر شد.

امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل و نایب رییس هیأت مدیره کاغذسازی کاوه در ارتباط با این گزارش اظهار داشت: خوشبختانه کاغذ فلوتینگ کاوه از نظر کیفیت در جایگاه مناسبی برای صادرات قرار دارد. از این رو فروش صادراتی ۶ ماهه ابتدای سال ۱۴۰۱ به میزان ۱۰۷.۱۴۴ میلیون ریال است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته که ۵۰.۱۱۹  میلیون ریال بود با افزایش ۵۷.۰۲۵  میلیون ریالی، رشد چشمگیر ۱۱۴ درصدی دارد.

وی همچنین افزود: چکاوه از ابتدای سال مالی تا کنون، در مجموع ۲.۰۲۱.۷۰۸ میلیون ریال از فروش محصولات خود درآمد داشته است که نسبت به فروش در مدت مشابه سال گذشته که  ۱.۳۶۰.۶۹۸ میلیون ریال بود، با افزایش ۶۶۱.۰۱۰ میلیون ریال، رشدی ۴۹ درصدی دارد.

مدیرعامل کاغذسازی کاوه با بیان این موضوع که شرکت تمرکز خود را بر تولید کاغذهای با ارزش‌افزوده بالاتر معطوف کرده که از حاشیه سود بالاتری برخوردار هستند گفت: با بررسی آمار تولید و فروش چکاوه در دوره یک ماهه شهریور ۱۴۰۰، میزان فروش این محصولات ۲۲۱.۵۹۶ میلیون ریال بود که این میزان در شهریور ماه امسال با ۵ درصد رشد، فروش ۲۳۲.۶۰۲ میلیون ریالی را برای شرکت به همراه داشته است.

اسفندیاری با اشاره به توقفات پیش آمده در خطوط تولید در شهریور ماه سال جاری گفت: این افزایش فروش در حالی برای کاوه حاصل شده که فرایند تولید این شرکت در این ماه به دلیل توقفات برنامه‌ریزی شده و همچنین قطع برق سراسری، مستمر نبوده است.

کاغذ سازی کاوه