۰ نفر

با حضور شرکت ملی مس ایران؛

یازدهمین نمایشگاه ماینکس آغاز به کار کرد

۲۹ شهریور ۱۴۰۱، ۱۶:۲۴
کد خبر: 669526
یازدهمین نمایشگاه ماینکس آغاز به کار کرد

یازدهمین همایش و نمایشگاه بین المللی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در معدن و صنایع معدنی ایران Minex ۲۰۲۲ با حضور شرکت ملی صنایع مس ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، مراسم افتتاحیه این نمایشگاه صبح امروز سه شنبه ۲۹ شهریور ماه  با حضور رضا محتشمی پور معاون معادن و فرآوری مواد وزارت صمت، علیرضا شهیدی  رییس سازمان زمین شناسی و اکتشافات معدنی کشور  و معاون وزیر صمت، رضا بسطامی رییس سازمان نظام مهندسی معدن و دیگر مسئولان و فعالان حوزه معدن در مصلی امام خمینی (ره) برگزار شد.

این نمایشگاه با هدف ارائه آخرین تجهیزات، تکنولوژی، ماشین‌آلات و خدمات داخلی و خارجی در زمینه معدن و صنایع معدنی ایران، معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بخش معدن و صنایع معدنی کشور، هم‌اندیشی با مقامات، اساتید، دست‌اندرکاران و اندیشمندان مرتبط با معدن و صنایع معدنی، معرفی توانمندی‌های بخش خصوصی و سازمان‌های دولتی، معرفی منابع تأمین مالی جهت طرح‌ها و پروژه‌ها و شناسایی و معرفی توانمندی‌های معدنی ایران برگزار شده است.

در همین راستا شرکت ملی صنایع مس با حضور در این نمایشگاه، آخرین دستاوردهای خود در حوزه تولید، توسعه، بومی سازی، اکتشافات و تجهیزات معدنی را به نمایش خواهد گذاشت.

بر اساس این گزارش، ماینکس ۲۰۲۲ با حضور شرکت‌های داخلی و خارجی، مقامات و مسئولان حوزه صنعت و معدن کشور امروز سه شنبه ۲۹ شهریور ماه در مصلی امام خمینی (ره) آغاز و تا روزپنجشنبه ۳۱ شهریور ادامه خواهد یافت.