۰ نفر

افتخاری دیگر و برای دومین سال متوالی؛

انتخاب کاغذسازی کاوه به عنوان واحد نمونه صنعتی سال ۱۴۰۰ استان مرکزی

۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۰:۰۰
کد خبر: 650593
انتخاب کاغذسازی کاوه به عنوان واحد نمونه صنعتی سال ۱۴۰۰ استان مرکزی

امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل کاغذسازی کاوه ضمن حضور در این مراسم، لوح سپاس و تندیس واحد نمونه صنعتی را دریافت نمود.

در جشن بزرگداشت دهه تولید و تجارت که عصر روز یکشنبه دوازدهم تیر ماه با حضور معاون صنایع عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت، رئیس خانه صنعت و معدن ایران، استاندار مرکزی و جمعی از مدیران و فعالان حوزه اصناف و صنعت استان مرکزی در محل فرهنگسرای شهر اراک برگزار گردید، از شرکت صنایع کاغذ سازی کاوه به عنوان واحد نمونه صنعتی استان مرکزی در سال ۱۴۰۰ تجلیل به عمل آمد.

به گزارش واحد ارتباطات شرکت صنایع کاغذسازی کاوه، امیرسامان اسفندیاری، مدیرعامل و نایب رییس هیات مدیره این شرکت ضمن حضور در این مراسم، لوح سپاس و تندیس واحد نمونه صنعتی را دریافت نمود.

اسفندیاری در حاشیه این مراسم در گفت و گو با خبرنگاران گفت: خوشحال هستم که برای دومین سال متوالی، شرکت خوشنام و قدیمی کاغذسازی کاوه به عنوان واحد نمونه صنعتی استان مرکزی انتخاب شده است. بدون شک، تلاش همه کارکنان زحمتکش شرکت در این موفقیت نقش داشته است.

مدیرعامل کاغذسازی کاوه همچنین گفت: این شرکت، تولیدکننده انواع کاغذ بسته بندی است که به عنوان یک کالای واسطه‌ای مورد استفاده قـــرار می‌گیرد چرا که هر کالایی قبل از اینکه به دست مصرف کننده برسد نیازمند بسته بندی با کارتن است که شرکت کاغذسازی کاوه، کاغذهای مورد استفاده در  این کارتن ها را تولید می‌کند.

 وی افزود: خوشبختانه شرکت، تولیدات مطلوبی داشته است که توانسته علاوه بر تامین نیاز داخلی صادرات خوبی هم به کشورهای همسایه داشته باشد به طوری که امسال با تلاش و همت کارکنان توانستیم رکورد صادرات شرکت در سال های گذشته را بشکنیم و به عنوان یک شرکت نمونه انتخاب شدیم.

اسفندیاری اظهار کرد: آنچه که باعث شده شرکت کاغذسازی کاوه که تنها شرکت بورسی تولیدکننده کاغذ بسته بندی است در میان سایر تولیدکنندگان شاخص باشد این است که محصولات این شرکت صد در صد از ضایعات کاغذی تولید می‌شود، یعنی این شرکت نه تنها به تولید یک کالای استراتژیک پرداخته بلکه در راستای بهبود محیط زیست نیز قدم برداشته است، به گونه ای که با تولید هر تن کاغذ از آخال(ضایعات کاغذ)، دیگر لازم نیست هفده اصله درخت قطع شود.

مدیرعامل کاغذسازی کاوه گفت: شرکت کاغذسازی کاوه از معدود شرکت هایی است که از سال های گذشته تا کنون با شرکت های دانش بنیان در زمینه هایی چون تامین مواد اولیه، تامین تجهیزات و ماشین آلات همکاری داشته و در نظر داریم خودمان نیز در راستای دانش بنیان در سال های آتی فعالیت هایی را به انجام برسانیم.

گفتنی است که شرکت صنایع کاغذسازی کاوه (وابسته به هلدینگ سلولزی تاپیکو و شستا) در سال ۱۳۹۹ نیز به عنوان واحد نمونه صنعتی استان مرکزی انتخاب گردیده بود.

انتخاب کاغذسازی کاوه به عنوان واحد نمونه صنعتی سال ۱۴۰۰ استان مرکزی

انتخاب کاغذسازی کاوه به عنوان واحد نمونه صنعتی سال ۱۴۰۰ استان مرکزی