۰ نفر

تکرار رکورد شکنی تولید و عرضه بورسی محصولات کاغذی لطیف

۳ خرداد ۱۴۰۱، ۱۸:۱۵
کد خبر: 638250
تکرار رکورد شکنی تولید و عرضه بورسی محصولات کاغذی لطیف

میزان تولید این شرکت در اردیبهشت ماه به رقم ۱۸۱۹ تن و فروش شرکت معادل رقمی حدود ۲۳۵۹ تن عرضه معامله شده در بورس کالا رسید، که رکوردی کم سابقه در تاریخ شرکت محسوب می شود.

به گزارش اقتصادآنلاین، رکوردی که پس از گذشت سالها در این شرکت محقق شده و پیش بینی می شود که این مسیر همچنان طی ماه های آینده نیز ادامه دار باشد.

بدون شک این موفقیت چشمگیر ماحصل همدلی ، تلاش و کوشش خالصانه کارکنان، کارشناسان و مدیران مجموعه و همچنین برنامه ریزی صحیح و اصولی، حرکت در مسیر سیاست های هلدینگ های بالا دست و همچنین اتخاذ استراتژی عرضه محصولات  از طریق بستر بورس کالا در شرایط فعلی بازار بوده است.

از دیگر عوامل تاثیرگذار در دستیابی به این موفقیت، اعتماد به متخصصین داخلی شرکت، ایجاد تغییرات ساختاری، چابک سازی فرآیند ها و افزایش راندمان و بهره وری تولید، کاهش چشمگیر ساعات توقف تولید و توجه به عرضه عدالت محور بوده است.

 عواملی که ضمن ایجاد فضای رقابتی سالم در صنعت و بازار می تواند به سرعت زمینه صادرات تیشو را نیز فعال نموده و چشم انداز روشنی را برای شرکت محصولات کاغذی لطیف و با نگاهی کلان نگر صنعت سلولزی کشور ترسیم نماید.