۰ نفر

با حضور مدیرعامل هلدینگ تاسیکو برگزار شد؛

معرفی کارگران متعهد و نمونه کاغذسازی کاوه به مناسبت هفته کارگر

۱۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸
کد خبر: 634128
معرفی کارگران متعهد و نمونه کاغذسازی کاوه به مناسبت هفته کارگر

در این مراسم مدیرعامل و اعضای هیات مدیره کاغذسازی کاوه نیز حضور داشتند.

به گزارش اقتصاد آنلاین؛به مناسبت هفته کار و روز کارگر، مراسم معرفی کارگران متعهد و نمونه کاغذسازی کاوه با حضور مدیرعامل گروه صنعت سلولزی تامین گستر نوین (هلدینگ تاسیکو) در محل کارخانه این شرکت برگزار شد.

 این مراسم با حضور ابراهیم نصرالهی، مدیرعامل هلدینگ تاسیکو و هیات همراه، داود میرزایی رییس تشکیلات خانه کارگر شهرستان ساوه، امیر سامان اسفندیاری مدیرعامل و نایب رییس هیات‌مدیره کاغذسازی کاوه، منوچهر نارون و رجبعلی احمدی دونچالی اعضای هیات‌مدیره و جمعی از مدیران این شرکت برگزار گردید.

نصرالهی در این مراسم ضمن تبریک عید سعید فطر و گرامی داشت هفته کار و کارگر، نقش کارگران را اصلی‌ترین رکن در پویایی تولید برشمرد و از حضور در جمع صمیمی کارگران کاغذسازی کاوه ابراز خوشحالی نمود.

وی همچنین نقش ویژه‌ کارگران را به عنوان سربازان خط مقدم جنگ اقتصادی مهم دانست و با روایتی از پیامبر اسلام(ص) به جایگاه مهم و ویژه آنها در اسلام اشاره کرد.

 پیش از سخنان نصرالهی، امیرسامان اسفندیاری مدیرعامل و نایب‌رییس هیات‌مدیره کاغذسازی کاوه ضمن خیرمقدم به مهمانان و تبریک عید سعید فطر و همچنین تبریک هفته کار و کارگر به همکاران در ادامه به تشریح اقدامات صورت گرفته در سال گذشته و اهداف این شرکت در سال جدید پرداخت و اظهار داشت: همدلی و جدیت تمام کارکنان این مجموعه بخصوص خط تولید و عزم راسخ آنها برای پیشبرد اهداف سازمانی شرکت بر کسی پوشیده نیست چنانکه حتی در تعطیلات نوروز نیز با شوق و انرژی فروان به فعالیت و انجام وظیفه پرداخته بودند.

 وی در ادامه گفت: امید است خانواده کاغذسازی کاوه با تکیه بر توان متخصصین و پرسنل جوان خود بیش از پیش در مسیر رشد و تعالی گام بردارد.

همچنین در این مراسم داود میرزایی رییس تشکیلات خانه کارگر شهرستان ساوه با اشاره به تلاش، پشتکار و انگیزه بالای کارکنان کاغذسازی کاوه گفت: باعث افتخار است که کارخانه کاغذسازی کاوه به عنوان یکی از شرکت‌های زیرمجموعه تامین اجتماعی و شستا و یکی از واحدهای خوب شهر صنعتی کاوه، از نوادر واحدهای تولیدی بشمار می‌رود که خوشبختانه تا کنون هیچ مشکل کارگر و کارفرمایی در آن گزارش نشده است.

در پایان این مراسم، لوح سیمین کارگر نمونه به آقایان عامر نصراله‌زاده از واحد تولید، مهدی ترغو از واحد برق و محمد محمدقاسملو از واحد کنترل کیفیت، و لوح تقدیر کارگر متعهد به آقایان خیراله حسن‌بیک از واحد تعمیرات، علی افشاری از واحد تاسیسات، شهرام ابراهیمی از واحد آتش‌نشانی، سجاد شرکایی، عباس نادری ، رشید یاراحمدی و یوسف اکبری از واحد تولید شرکت کاغذسازی کاوه اهدا گردید. لازم به توضیح است که لوح سیمین کارگر نمونه با یادمان مدیر فقید کارخانه مهندس کامشن کاوسی اهدا گردید.

 شایان ذکر است که به منظور رفاه هر چه بیشتر کارکنان، بازسازی سالن غذاخوری کارخانه از مدت‌ها پیش آغاز شده بود که پس از اتمام بازسازی و افتتاح سالن توسط مدیرعامل هلدینگ تاسیکو، مراسم روز کارگر نیز در این محل برگزار شد. این افتتاح به پیشنهاد نصرالهی، توسط یکی از کارگران نمونه شرکت انجام گردید.

گفتنی است کاغذسازی کاوه که با نماد چکاوه در بازار بورس فعالیت دارد از شرکت های وابسته به هلدینگ سلولزی تامین گستر نوین(تاسیکو)، تاپیکو و شستا است.

1

2

6

7

8

9

10