۰ نفر

عبدالملکی در بازدید از کارخانه پارس؛

مردم به لوازم خانگی ایرانی اعتماد دارند

۹ اردیبهشت ۱۴۰۱، ۱۴:۴۹
کد خبر: 631842
مردم به لوازم خانگی ایرانی اعتماد دارند

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از کارخانه لوازم خانگی پارس از شرکت‌های تابعه شستا بر اعتماد و رضایت مردم از الوازم خانگی تولید شرکت‌های داخلی تاکید کرد.

به گزارش اقتصادآنلاین، حجت الله عبدالملکی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در بازدید از خطوط تولید کارخانه لوازم خانگی پارس با تاکید اینکه لوازم خانگی ایرانی همیشه مورد اعتماد مردم ایران بوده است، افزود: 

مجموعه تولیدی لوازم خانگی پارس از افتخارات کشور است و این اطمینانی که مردم ایران به این محصولات دارند، نتیجه ده ها سال زحمت کارگران این کارخانه ها است.

عبدالملکی وجود مجموعه پارس به عنوان یکی از زیرمجموعه های وزارت کار را یکی از ظرفیت‌های مهم این وزارتخانه برشمرد و اظهار داشت: 

وزارت کار به وجود چنین تولیدکنندگانی در عرصه اقتصاد کشور افتخار می‌کند و باید تلاش کنیم مردم به خرید لوزام خانگی ایرانی رغبت به خرج داده و تشویق شوند.

وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خود را نماینده کارگران در هیات دولت خوانده و تصریح کرد: ما در وزارت مردم، به عنوان  نماینده مردم و جامعه کارگری تلاش می‌کنیم تا بتوانیم بخش کوچکی از تلاش کارگران را جبران کنیم.

شایسته ذکر است وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی در حاشیه این بازدید به همراه معاون روابط کار وزارت کار، مدیر عامل  هلدینگ صنایع عمومی تامین، عضو هیئت مدیره هلدینگ صنایع عمومی تامین و مقامات استانی با حضور در محل یادمان شهدای کارخانجات لوازم خانگی پارس که در دوران دفاع مقدس به شهادت رسیدند، نسبت به شهدا ادای احترام کردند.