۰ نفر

با همت متخصصین و مهندسان کاغذسازی کاوه؛

دستگاه کلینر موتورایز ساخته شد

۲۸ بهمن ۱۴۰۰، ۱۲:۰۰
کد خبر: 611684
دستگاه کلینر موتورایز ساخته شد

این دستگاه توسط مکانیزم مکانیکی گریز از مرکز کار می‌کند که ذرات و ناخالصی‌ها (شن، ماسه، شیشه و فلزات و...) براساس چگالی آنها از خمیر کاغذ تفکیک می‌شوند.

به گزارش اقتصادآنلاین، این شرکت به عنوان دوستدار محیط زیست، تولید کاغذ را از بازیافت کاغذ، مقوا و کارتن باطله (آخال) انجام می‌دهد. آخال به عنوان ماده اولیه تولید، همواره دارای اجرام و ناخالصی‌های زیادی مانند شیشه ، پلاستیک ، فلزات ، شن و ماسه و... است. وجود این اجرام در خمیر کاغذ باعث پایین آمدن کیفیت کاغذ تولیدی و افزایش ضایعات در هنگام تولید می‌شود.
 متخصصین شرکت کاغذ سازی کاوه با تحقیق و بررسی جهت کاهش حداکثری این ناخالصی‌ها در پروسه تهیه خمیر کاغذ اقدام به طراحی و ساخت دستگاه کلینر موتورایز نمود.
این دستگاه توسط مکانیزم مکانیکی گریز از مرکز کار می‌کند که ذرات و ناخالصی‌ها (شن، ماسه، شیشه و فلزات و...) براساس چگالی آنها از خمیر کاغذ تفکیک می‌شوند. خمیر کاغذ با عبور از یک محفظه فشار وارد مخزنی می‌شود که درآن یک همزن نصب شده است. الیاف در این مرحله بسیار کم وزن‌تر از اجرام سنگین و ناخالصی‌های فلزی و شن و ماسه هستند و به آسانی از قسمت تعبیه شده خروجی خارج می‌شوند.
برای اطلاعات بیشتر، بخش مقالات را در وب سایت کاغذسازی کاوه ملاحظه نمایید.